خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانداری تهران خبر داد:

تهیه اطلس جغرافیای شعب انتخابات

تهیه اطلس جغرافیای شعب انتخابات
کد خبر : ۱۴۳۲۴۹۰

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تهران و رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران از تهیه اطلس جغرافیای شعب انتخابات خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «حامد شایان» معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تهران و رئیس ستاد انتخابات شهرستان تهران در همایش گردهمایی عوامل انتخابات شهر تهران گفت: در ابتدای استقرار دولت سیزدهم کار انتخابات در تهران آغاز شد و مبنای ما مدیریت دانش بود.

وی ادامه داد: برای اولین بار ساختاری را برای انتخابات در شهر تهران نوشتیم و توانستیم برای این ساختار مصوبه ستاد انتخابات کشور را بگیریم. برای اولین بار شش ماه قبل از انتخابات ساختارمان هم مشخص شد و هم افراد برای آن تعیین شد. انتخابات در تهران با توجه به وسعتی که دارد باید به سمت یک سیستم ثابت سوق پیدا کند.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تهران تصریح کرد: برای اولین بار اطلس جغرافیای شعب را در نظر گرفتیم. توزیع و فراوانی شعب اخذ رأی در تهران متوازن شده و شبکه شعب ما در تهران پویاتر شده است و امیدواریم این ساختار را برای انتخابات بعدی از جمله انتخابات ریاست جمهوری آینده نیز پیش ببریم قطعا انتخابات بهتری از منظر اجرا خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: برای اولین بار به کمک مدیرکل ارتباطات استان تهران از طریق فیبر نوری برای پایداری سیستم شعب اقدام کردیم همچنین۵۵۹۱ داوطلب مورد بررسی قرار گرفت که کار بسیار سختی بود، اما انجام شد. تهران را باید در همه عرصه ها از جمله انتخابات جداگانه دید. تهران چه از لحاظ اعتبار و چه از لحاظ ماموریت هایی که انجام می شود باید جداگانه دیده شود اما با تمام سختی ها تلاش می کنیم یکی از بهترین انتخابات ها را در یازدهم اسفندماه هم از نظر مشارکت مردم و هم از نظر برگزاری انتخابات رقم بزنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز