خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند خبر داد:

آغاز رسمی اجرای طرح «نوماند» در ۳ منطقه تهران

آغاز رسمی اجرای طرح «نوماند» در ۳ منطقه تهران
کد خبر : ۱۴۲۴۹۶۸

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از آغاز رسمی اجرای طرح «نوماند» با هدف هوشمندسازی و نوآوری در جمع‌آوری پسماند خشک در ۳ منطقه پایتخت خبر داد.

به گزارش ایلنا، رضا محمدی در تشریح جزئیات این خبر گفت: از روز شنبه ۱۱ آذرماه شهروندان در مناطق ۸، ۱۳ و ۱۴ می‌توانند سوپراپلیکیشن «شهرزاد» را نصب کنند و با مراجعه به اپلیکیشن «نوماند» درخواست خود را برای تحویل و فروش پسماندهای خشک ثبت و روز و ساعت مراجعه ناوگان دریافت پسماند را طبق زمان‌بندی دلخواه خود اعلام کنند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران ادامه داد: شهروندان علاقمند به حفظ محیط‌زیست در این مناطق با مراجعه به نرم‌افزار کاربردی «نوماند» و ثبت درخواست برای تحویل پسماندهای خشک، علاوه بر تلاش برای کاهش آثار مخرب زیست‌محیطی و جلوگیری از پدیده مذموم زباله‌گردی، می‌توانند از مبلغی که بلافاصله در کیف پول شهروندی‌شان واریز می‌شود برای خرید از میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه شهروند و خرید کارت بلیت مترو استفاده کنند.

وی افزود: اپلیکیشن «نوماند» از روز شنبه در دسترس شهروندان مناطق ۸، ۱۳ و ۱۴ قرار گرفته است و به‌زودی سایر مناطق ۲۲ گانه نیز می‌توانند از این نرم‌افزار بهره‌مند شوند و پسماند خشک خود را به‌صورت هوشمند به عوامل اجرایی جمع‌آوری پسماندهای خشک تحویل دهند.

براساس اعلام روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، محمدی در پایان گفت: شهروندان می‌توانند در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه، مطابق با فعالیت‌های روزمره خود با مراجعه به اپلیکیشن «نوماند» ساعت مراجعه ناوگان جمع‌آوری را تعیین و با کمترین اتلاف وقت علاوه بر شارژ کیف پول شهروندی گامی بلند در حفظ محیط‌زیست شهر بردارند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز