خبرگزاری کار ایران

ابلاغ دستورالعمل جدید ایمنی برای پارک‌ها و فضاهای سبز شهر تهران

ابلاغ دستورالعمل جدید ایمنی برای پارک‌ها و فضاهای سبز شهر تهران
کد خبر : ۱۴۲۰۵۵۱

​سرپرست دبیرخانه سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) شهر تهران از ابلاغ دستورالعمل‌ ایمنی جدید برای نگهداشت بوستان‌ها و فضاهای سبز شهری خبرداد.

به گزارش ایلنا، سید سجاد موسوی در این باره گفت: دستورالعمل سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) پیمان‌های نگهداشت بوستان‌ها و فضاهای سبز شهری و خدمات شهری مورد بازنگری قرار گرفت و به منظور اجرا و بهره‌برداری به ذی‌ربطان ابلاغ شد و بازنگری و ابلاغ سایر دستورالعمل‌ها نیز در دستورکار هفته‌های آتی این سازمان قرار دارد.

وی ادامه داد:‌ با توجه به مأموریت دبیرخانه HSE مستقر در سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در راستای سیاستگذاری و نظارت عالیه بر موضوعات سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) و همچنین در راستای اجرای حکم ۶۴ برنامه چهار ساله چهارم شهرداری تهران مبنی بر بروزرسانی و اجرای الزامات  (HSE) در فعالیت‌ها و فرآیندهای کاری شهرداری تهران بازنگری و ابلاغ دستورالعمل‌ها در دستور کار این دبیرخانه قرار دارد.

 سرپرست دبیرخانه سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) شهر تهران ادامه داد: همچنین با توجه به تأکید کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران مبنی بر پیاده‌سازی الزامات (HSE)  در تمام پیمان‌های شهرداری تهران، این سازمان با هدف پیاده‌سازی و اجرای الزامات HSE در پیمان‌های شهرداری تهران، بازنگری و ابلاغ هفتگی دستورالعمل‌ها و چک لیست‌های تخصصی پیمان‌های شهرداری تهران را در دستور کار قرار داده است.

موسوی با بیان اینکه دستورالعمل سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) پیمان‌های نگهداشت بوستان‌ها و فضاهای سبز شهری و خدمات شهری نیز در همین راستا مورد بازنگری قرار گرفت، گفت:‌ این دستورالعمل پس از بازنگری و تصویب برای اجرا و بهره‌برداری به ذی‌ربطان ابلاغ شد و  در آن تصمیمات خوبی برای ارتقاء ایمنی پارک‌ها و بوستان‌ها اتخاذ شده است. 

به گفته  سرپرست دبیرخانه سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE) شهر تهران بازنگری و ابلاغ سایر دستورالعمل ها نیز در دستور کار هفته‌های آتی این سازمان قرار دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز