خبرگزاری کار ایران

به همت اداره کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان وزارت ورزش و جوانان؛

برگزاری سومین رویداد ملی نما در کرمانشاه

برگزاری سومین رویداد ملی نما در کرمانشاه
کد خبر : ۱۴۰۸۴۰۱

سومین رویداد ملی نما (پهنه غرب و جنوب غرب کشور) به همت اداره کل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان و به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از ۲۴ تا ۲۶ مهر ماه در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سومین رویداد ملی نما به همت اداره کل مشارکت‌های اجتماعی و فعالیت‌های داوطلبانه جوانان وزارت ورزش و جوانان به میزبانی استان کرمانشاه در حال برگزاری است که در این رویداد ۱۶ تیم ۳ تا پنج نفره از استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، همدان، لرستان، خوزستان و کهکیلویه و بویراحمد حضور دارند. 

احسان ماکویی رییس اداره توسعه مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان و دبیر این رویداد با بیان این که شروع این رویداد از اسفند ماه سال گذشته با انتشار فراخوان «نما» انجام شد و مهلت آن در تیرماه پایان رسید، گفت: در این رویداد در مجموع ۴۲۲ تیم ثبت‌نام کردند که ۸۰ تیم برگزیده شدند تا در پنج پهنه جغرافیایی کشور کار کنند که از این پنج پهنه تاکنون پهنه شمال غرب به میزبانی آذربایجان شرقی و پهنه شمال شرق به میزبانی گلستان برگزار شده است. 

وی اضافه کرد: این رویداد سعی دارد بستری فراهم کند تا جوانان بتوانند ایده‌های خود را در خصوص مسائل مختلف اجتماعی، رفع مشکلات موجود و بهبود فرایندهای اجتماعی مطرح کنند و سپس با بررسی کارشناسی برترین ایده‌ها شناسایی و در اردوهای توانمندساز منطقه‌ای دعوت شوند. 

گفتنی است؛ این رویداد در قالب سلسله کمپ‌های مساله تا ایده در پنج پهنه جغرافیایی کشور در استان‌های آذربایجان شرقی، گلستان، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه و اصفهان به ترتیب در ماه‌های تیر، مرداد، شهریور، مهر و آبان ۱۴۰۲ برگزار می‌شود که (پهنه غرب وجنوب غرب) از ۲۴ تا ۲۶ مهرماه به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان کرمانشاه در حال برگزاری است. 

در این کمپ ها، مسیر حل مشکلات اجتماعی به طور تخصصی از گذرگاه مشارکت‌های اجتماعی مورد بررسی قرار می‌گیرد و با بهره گیری از روش‌ها و ابزارهای حوزه خلاقیت و نوآوری و همچنین با تکیه بر اصول نوآوری آموزشی، فرایند یادگیری و خلق نتایج برای مخاطبین به فرایندی جذاب و عملی تبدیل می‌شود و مخاطبان به سوی تولید ایده‌های سرمایه‌پذیر قابل قبول هدایت می‌شوند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز