خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش:

معلمان مجاهدان جنگ حقیقی با دشمن هستند که خط مقدمشان کلاس درس است

معلمان مجاهدان جنگ حقیقی با دشمن هستند که خط مقدمشان کلاس درس است
کد خبر : ۱۴۰۰۹۰۳

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه آنچه امروز به دست آمده ماحصل تلاقی علم و ایمان است، گفت: اگر امروز به جایی رسیدیم که دشمن جرات نمی‌کند تعرضی به سرزمین ما داشته باشد، دلیلش تلاقی علم و ایمان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، خودباوری و داشتن عزت نفس است.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، «رضامراد صحرایی» در همایش تجلیل از رزمندگان فرهنگی دفاع مقدس به مناسبت فرارسیدن چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس با اشاره به پیکر تازه تفحص شده یکی از شهدای هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: در کنار پیکر پاک این شهید گرانقدر، کتابی پیدا شد؛ کتابی که نشان می‌داد این شهید دانش‌آموز دبیرستانی بوده است. تلاقی بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس و پیدان شدن این کتاب به این معنا است که جبهه‌ها نیز همانند مدرسه بوده است و همواره بر یادگیری تاکید داشته‌اند. 

وی با بیان اینکه آنچه امروز به دست آمده ماحصل تلاقی علم و ایمان است، گفت: اگر امروز به جایی رسیدیم که دشمن جرات نمی‌کند تعرضی به سرزمین ما داشته باشد، دلیلش تلاقی علم و ایمان، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، خودباوری و داشتن عزت نفس است. 

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه هر وقت دو عنصر ایمان و علم باهم ترکیب شوند، فضای شکست ناپذیری را به وجود می‌آورند، عنوان کرد: اصلی‌ترین پیام ترکیب این دو عنصر یعنی به رسیدن به هدف و تحقق بخشیدن به آن. امروز شکست ناپذیری ایران برای غرب و جهانیان اثبات شده است و دیگر خبری از تهدیدات نیست و دشمن زمین جنگ خود را تغییر داده است. امروز میدان نبرد ما با دشمن مغز کودکان است که دشمنان با جنگ شناختی به دنبال اثرگذاری هستند. 

صحرایی خاطرنشان کرد: برای شکست دشمن به همان اراده زمان دفاع مقدس نیاز داریم و معلمان همان مجاهدان جنگ حقیقی با دشمن هستند که خط مقدمشان کلاس درس است. باید هوشیار بود و با برنامه‌ریزی درست به سمت پیروزی حرکت کنیم.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز