خبرگزاری کار ایران

همراهی نمایندگان مجلس برای ساماندهی اسکله‌های نخل تقی و خورخان

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۰۳۷

از آنجائی که ساماندهی پروژه‌هایی چون نخل تقی و خورخان نقش بسیار موثری در فعالیت‌های صید و صیادی و آبزی پروری مردم منطقه دارند، نمایندگان مجلس برای تامین اعتبار به کمک سازمان شیلات ایران شتافتند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان شیلات ایران، معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات در جلسه‌ای که با حضور شیخ موسی احمدی نماینده جنوب استان بوشهر، مدیرکل شیلات استان بوشهر و تنی چند از مدیران پروژه‌های در دست اقدام نخل تقی و خورخان در سازمان شیلات ایران برگزار شد، گفت: بنادر و اسکله‌های صید و صیادی نقش بسیار موثری در رونق اقتصادی داشته و لازم است عملیات لایروبی و سایر مواردی که برای استفاده بهینه‌تر آنها به شرکت‌های مد نظر سازمان سپرده شده است با سرعت بیشتر، پیش رود.

سیدحسین حسینی افزود: رایزنی‌های لازم برای تامین اعتبارات مورد نیاز پروژه‌های فوق توسط این سازمان در حال انجام بوده و امیدواریم در مدت کوتاه به انجام برسد.

حسینی ادامه داد: ساماندهی اسکله نخل تقی و خورخان برای مردم منطقه بسیار حائز اهمیت است و امیدواریم مدیران پروژه نیز برای تکمیل عملیات عمرانی اقدامات لازم را به انجام برسانند.

وی تصریح کرد: سازمان شیلات ایران برای ساماندهی پروژه‌های فوق از اعتبارات بخش‌های مختلف کمک خواهد گرفت.

نماینده جنوب استان بوشهر در این نشست گفت: با ساماندهی پروژه‌های فوق مردم به شغل صید و صیادی و آبزی پروری برخواهند گشت.

شیخ موسی احمدی افزود: مطالعات بسیار گسترده‌ای برای اجرای پروژه خورخان به انجام رسیده است و نباید نیمه‌کاره رها شود.

وی ادامه داد: این اسکله‌ها امید مردم است و نمایندگان مجلس نیز به صورت کامل در کنار مدیران پروژه خواهند بود.

احمدی تاکید کرد: نباید مشکلات مالی مانعی برای ادامه عملیات عمرانی پروژه‌های مهم شیلاتی و آبزی پروری باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز