خبرگزاری کار ایران

آغاز عملیات تکثیر طبیعی آبزیان دریای خزر

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۹۴۸۲

مدیر کل دفتر توسعه و مدیریت بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران، گفت: عملیات تکثیر طبیعی آبزیان دریای خزر به عنوان اقدام ارزشمند در احیا و بهسازی منابع آبزی دریای خزر با استفاده از امکانات و فضا‌های بنادر ماهیگیری قابل انجام است که این کار با همت شیلات مازندران و جامعه صیادی پیشرو استان، در بندر امیر آباد آغاز شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان شیلات ایران، الیاس واحدی با اشاره به اهمیت بنادر صیادی در طول نوار ساحلی دریای خزر اظهار داشت: از بنادر ماهیگیری مازندران به جهت دسترسی به پهنه‌های دریایی تعیین شده برای پرورش ماهی در قفس نیز می‌توان به عنوان سایت‌های پشتیبان مزارع پرورش ماهی در دریا بهره برداری کرد.

مدیر کل دفتر توسعه و مدیریت بنادر ماهیگیری سازمان شیلات ایران، ادامه داد: همچنین عملیات تکثیر طبیعی آبزیان دریای خزر نیز که اقدام ارزشمندی در احیا و بهسازی منابع آبزی این دریا محسوب می‌شود با استفاده از امکانات و فضا‌های بنادر ماهیگیری قابل انجام است که این کار با همت شیلات مازندران و جامعه صیادی پیشرو استان، در بندر امیر آباد آغاز شده است.

وی این اقدام را گامی مهم در راستای حفاظت و احیای ذخایر آبزیان دریای خزر عنوان کرد و گفت: امیدواریم به زودی شاهد انجام عملیات تکثیر طبیعی آبزیان دریای خزر در سایر بنادر فعال در نوار ساحلی دریای خزر نیز باشیم.

به گفته این مقام مسئول در سازمان شیلات ایران، واگذاری مدیریت بهره برداری بنادر مازندران به بخش غیردولتی نیز از اقدامات مثبت انجام شده در این استان محسوب می‌شود که با مشارکت تشکل‌های صیادی عملکرد موفقی داشته است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز