خبرگزاری کار ایران

حمله ماتئوس به هوینس

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۸۴۶

اسطوره فوتبال آلمان به انتقاد از رئیس پیشین باشگاه بایرن مونیخ پرداخت.

به گزارش ایلنا، مکس اِبرل که اخیراً به‌عنوان عضو هیئت مدیره ورزشی باشگاه بایرن مونیخ منصوب شده است و به نوعی حالا مغز متفکر این باشگاه در نقل‌وانتقالات به شمار می‌رود، جدی‌ترین چالشی که پیش رو دارد یافتن بهترین گزینه برای جانشینی توماس توخل است، اتفاقی که تاکنون میسر نشده و مربیانی همچون ژابی آلونسو، یولیان ناگلسمان و رالف رانگنیک به پیشنهادهای این باشگاه پاسخ منفی داده‌اند.

لوتار ماتئوس کارشناس فوتبال آلمان که خود سابقه بازی در بایرن مونیخ را دارد، با حمله به اولی هوینس رئیس پیشین باشگاه بایرن که در حال حاضر به‌عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره این باشگاه بوندس‌لیگایی فعالیت می‌کند، به انتقاد از تحرکات پشت پرده او و تأثیرش بر کار مکس ابرل پرداخت.

اسطوره فوتبال آلمان به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت آلمان» گفت: بایرنی‌ها، مکس ابرل را آوردند چون آنها به ویژگی‌هایش اعتقاد داشتند، اما او نمی‌تواند و اجازه ندارد هیچ تصمیمی در این باشگاه بگیرد! در عوض، از سمت راست، چپ، از بالا و پایین با او صحبت می‌شود. مکس شبکه ارتباطی خوبی دارد و به اندازه کافی در این تجارت (فوتبال) بوده است. بایرنی‌‌ها باید به او اجازه بدهند کارش را انجام دهد، اما هنوز هم افرادی در بایرن هستند که هیچ فعالیت رسمی ندارند، اما همچنان حرفی برای گفتن دارند.

وی افزود: من قبل از هر چیز در مورد اولی هونس صحبت می‌کنم. اولی سزاوار نهایت احترام برای دستاوردهای خود در گذشته است. او بایرن مونیخ را به یکی از بزرگ‌ترین و قوی‌ترین باشگاه‌های جهان تبدیل کرد. با این وجود، گاهی اوقات باید رها کرد و رفت. چهار سال پیش هوینس کار (کار مدیریتی در باشگاه بایرن) را رها کرد و الیور کان و حسن صالیحمیدزیچ را استخدام کردند. این ایده او در آن مقطع بود که به دلیل موقعیتش آن را اجرایی کرد، حتی با وجود انتقاداتی که وجود داشت.

ماتئوس در پایان خاطرنشان کرد: با نگاهی به گذشته، لزوماً این (انتصاب کان و صالیحمیدزیچ) بهترین راه‌حل برای بایرن نبود و شاید آنها اکنون دوباره درگیر این ماجرا هستند، چون می‌خواهند اشتباهی را که در آن زمان مرتکب شده‌اند، اصلاح کنند.

بایرن مونیخ با مربیگری توماس توخل فصل گذشته به قهرمانی در بوندس‌لیگا رسید، اما این فصل با هدایت او جامی به دست نیاورد، اتفاقی که برای اولین بار از فصل 12-2011 رخ داد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز