خبرگزاری کار ایران

جنتی:

آیت‌الله رئیسی مردمی و پرتلاش بود/ یاد خادمان مخلص از خاطر مردم نخواهد رفت

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۸۱۵

دبیر شورای نگهبان گفت: آیت‌الله رئیسی مردمی و پرتلاش بود و یاد خادمان مخلص از خاطر مردم نخواهد رفت.

به گزارش ایلنا، آیت‌الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان جلسه امروز (دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) شورای نگهبان را با آیه «وَبَشِّرِ الصَّابِرِینَ الَّذِینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ» (آیه ۱۵۶ سوره بقره) آغاز کرد.

وی سپس اظهار داشت: سانحه ناگوار سقوط بالگرد حامل آیت‌الله رییسی خادم الرضا (ع) و رییس‌جمهور پرتلاش و مردمی، حجت‌الاسلام آل‌هاشم امام‌جمعه محترم و مردمی شهر تبریز، دکتر امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه و هیئت همراه که همگی از شخصیت‌های خدوم کشور بودند، داغ سنگینی بر دل مردم ایران نشاند و روزی تلخ را در تاریخ ایران عزیز رقم زد.

دبیر شورای نگهبان خاطرنشان کرد: بی‌گمان جان باختن شهادت‌گونه در راه تحقق آرمان‌های رفیع انقلاب اسلامی، مطلوب این شیفتگان خدمت و اجر مجاهدت‌های خالصانه آنان است، اما دلتنگی حاصل از فقدان این عزیزان، دردی بر جان نشسته است که با گذشت ایام نیز از دل دوستداران‌شان بیرون نخواهد رفت همانگونه که یاد شهیدان بهشتی‌ و رجایی‌ و سلیمانی و سایر خادمان مخلص‌ ایران اسلامی، هیچ‌گاه از خاطر مردم قدرشناس ایران نرفته و داغ‌شان هرگز رو به سردی ننهاده است.

آیت‌الله جنتی در ادامه عنوان کرد: اینجانب این مصیبت بزرگ را به پیشگاه مقدس حضرت بقیه‌الله الاعظم (ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، خانواده‌های مکرم داغ‌دیده و آحاد مردم شریف و قدرشناس ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کنم و رحمت واسعه الهی و علو درجات را برای آن عزیزان، از خداوند مهربان مسئلت دارم.

وی در پایان صحبت‌هایش به روان پاک همه کسانی که در تدوین قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران نقش داشتند و این میثاق ارزشمند ملی را به یادگار گذاشتند که عامل عبور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از گذرگاه‌های سخت بوده است و در این شرایط نیز راهگشای کشور برای حرکت در مسیر عزت و سربلندی خواهد بود، درود فرستاد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز