خبرگزاری کار ایران

لطیفی:

در جلسه دولت تصمیم بر این شد که تعطیلی نداشته باشیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۷۵۰

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی گفت: در جلسه دولت مطرح شد بنای ما این است تعطیلی نداشته باشیم طبق مشی آیت الله رئیسی هیچکس نباید کار را تعطیل کند هیچکس نباید خدمتگزاری به مردم را متوقف کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، میثم لطیفی درباره اتفاقات روز حادثه برای بالگرد سید ابراهیم رئیسی و همراهان وی گفت: صبح برنامه‌ها را با دوستان بررسی می‌کردیم آقای رئیس جمهور تشریف برده بودند تبریز، آقای معاون اول مشهد بودند. بعد از ظهر جلسه دولت بود. مرد میدان بودن یعنی این؛ من به دکتر بهادری زنگ زدم و پرسیدم جلسه هست یا خیر، گفتند آقای مخبر خودشان را می‌رسانند به دلیل سیلی که در مشهد اتفاق افتاده بود ایشان آنجا تشریف برده بودند.

رئیس سازمان اداری و استخدامی ادامه داد: ساعت ۲ آن اتفاق افتاد، ساعت ۳ جلسه دولت برگزار شد برخی از عزیزان در جلسه دولت مطلع نبودند گزارش‌ها داده شد , تصمیمات گرفته شد، گفتند دوربین‌ها را از جلسه خارج کنید آن زمان خبر دقیق معلوم نبود. ما سه سناریو را پیش بینی کرده بودیم نخست آن‌که انشاالله به سلامت برگردند و گفتیم هیچ مشکلی نداریم، احیاناً اگر کسالت داشتند برای آن تدبیری داشته باشیم و کمیته‌هایی تشکیل شد و گفتیم اگر حالت سوم اتفاق بیفتد چه کاری انجام دهیم؛ یعنی تعطیلی نداریم.

وی افزود: من شب خدمت آقای مخبر عرض کردم ما فردا همایش بهره‌وری داریم فردا برگزار کنیم یا خیر؟ ایشان گفتند ببینید مشی حاج آقا چه بود؟ مشی حاج آقا جلوی چشم ما بود. روزی که مرحوم رستم قاسمی به ملکوت اعلا رفتند چهارشنبه صبحی بود این را از این جهت می‌گویم که حافظه من خیلی خوب نیست، زیرا آن روز جلسه دولت بود ایشان را آوردند مسجد سلمان تشییع جنازه کردند بعد حاج آقا فرمودند بیایید جلسه دولت و جلسه را داشته باشیم کار مردم نباید متوقف بماند.

لطیفی یادآور شد: سید محرومان که در مورد ایشان می‌گفتند واقعا از این جهت بود که روحیه‌ای داشتند  که کار تعطیل نشود، امروز هم در جلسه دولت بحث شد، چون صبح از ساعت ۷ جلسه دولت بود و ما دیروز از صبح هم جلسه داشتیم و امروز هم جلسه داشتیم، در جلسه دولت مطرح شد که بنای ما این است تعطیلی نداشته باشیم هیچکس نباید کار را تعطیل کند هیچکس نباید خدمتگزاری به مردم را متوقف کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز