خبرگزاری کار ایران

اطلاعیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی درباره برگزاری مراسم عزاداری و تشعییع پیکر شهید رئیسی و همراهنش در تبریز

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۷۳۶

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه‌ای از عموم هموطنان عزیز به ویژه مردم شریف تبریز دعوت کرد در مراسم عزاداری و سوگواری شهادت رئیس جمهور و همراهانشان شرکت نمایند. مراسم تشییع شهدای گرانقدر ساعت 9:30 روز سه‌شنبه اول خرداد 1403 از میدان شهدا تا مصلای بزرگ تبریز انجام می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در این اطلاعیه آمده است:

هوالحق

وَلَا تَقُولُوا لِمَنْ یُقْتَلُ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتٌ ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ وَلَٰکِنْ لَا تَشْعُرُونَ

                                                                               (آیه ۱۵۴ سوره بقره)

به مناسبت عروج ملکوتی شهیدان والامقام، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، خادم الرضا و رئیس جمهور محبوب ایران مقتدر اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل‌هاشم امام جمعه محترم تبریز و نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و دکترحسین امیرعبدالهیان وزیر مجاهد امور خارجه و دکتر مالک رحمتی استاندار خدوم استان، مراسم عزاداری و سوگواری روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ساعت ۱۶:۳۰ لغایت۱۹:۳۰ در مصلای بزرگ تبریز برگزار خواهد شد .

همچنین مراسم تشییع شهدای گرانقدر ساعت ۹:۳۰ روز سه‌شنبه اول خرداد ۱۴۰۳ از میدان شهدا تا مصلای بزرگ تبریز انجام می‌شود. لذا از عموم هموطنان عزیز به ویژه مردم شریف تبریز دعوت می‌کنیم در این مراسم شرکت نمایند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز