خبرگزاری کار ایران

حقیقت‌پور در گفت‌وگو با ایلنا:

این غم موجب نزدیک‌تر شدن دل‌های مردم به یکدیگر شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۳۱۴

یک فعال سیاسی درباره شهادت رئیس‌جمهور و تیم همراه او گفت:‌ این غم سبب شد که دل‌های مردم به همدیگر نزدیک‌تر و در این مقطع به وحدت مردم افزوده شود و نیازمند این وحدت هستیم.

منصور حقیقت‌پور فعال سیاسی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره شهادت رئیس جمهور و هئیت همراه گفت: واقعه اتفاق افتاده، واقعه ناگواری و مصیبت غمناکی برای مردم به شمار می‌رود. جا دارد همکاران رئیس جمهور و تمام نمایندگان نگذارند در جای خالی ایشان خسارتی به کشور وارد شود.

وی افزود: از مقامات مسئول امنیتی، انتظامی و سیاسی درخواست بررسی کامل علت این واقعه و فاجعه را خواستاریم و باید مشخص شود که علت بروز این حادثه چه بوده است. طلب رحمت برای مرحوم آقایان رئیسی، آل‌هاشم، امیرعبداللهیان و استاندار استان آذربایجان شرقی داریم. این غم سبب شد که دل‌های مردم به همدیگر نزدیک‌تر و در این مقطع به وحدت مردم افزوده شود و نیازمند این وحدت هستیم. 

حقیقت‌پور در تحلیل شهادت رئیس جمهور قانون اساسی چه پیش‌بینی‌هایی کرده است گفت: قانون همه چیز را پیش‌بینی کرده است. در حالت امروز معاون اول رئیس جمهور مسئولیت اداره دولت را بر عهده دارد و در کنار آن هم سایر قوا به دولت کمک خواهند کرد تا بعد از ۵۰ روز مردم دوباره برای انتخاب رئیس جمهور پای صندوق رای بروند. 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز