خبرگزاری کار ایران

فال حافظ متولدین هر ماه - جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۸۹۲۱

فروردین

تو یه آدم خلاق و باحالی هستی، پر از ایده های ناب. اما یه مشکلی داری، از حرف زدن جلوی بقیه میترسی و مدام نگران این هستی که چی میگن و مسخرت میکنن یا نه. بسه دیگه! شرایط کیهانی داره بهت میگه که وقتشه حرفتو بزنی و بذاری همه بفهمن تو چه آدم باحال و باهوشی هستی. ترس از حرف مردم رو بذار کنار و با شجاعت تمام نظرات و ایده هاتو بیان کن. مطمئن باش که آدمای باهوش و باحال حرفاتو درک میکنن و ازت حمایت میکنن. یادت باشه که زندگی یه بار بیشتر نیست، پس ازش لذت ببر و مدام از سختی هاش گله نکن. قدر سلامتیتو هم بیشتر بدون. ورزش کن، غذای سالم بخور و از خودت خوب مراقبت کن. یه تصمیمی گرفتی که الان شاید سخت باشه، اما مطمئن باش چند ماه دیگه که بهش نگاه کنی میبینی که بهترین کار دنیا رو کردی.

اردیبهشت

دوست داری همه چیز رو بر اساس منطق و عقل حل کنی، امروز ولی یهو می‌بینی که منطقت اصلا کار نمی‌کنه و یه عالمه تصمیمات اشتباه می‌گیری. حواست باشه که همه چیز اونجوری که می‌بینی نیست و همه چیز اونجوری که می‌شنوی نیست. شاید بهتر باشه که یه کم صبر کنی و فعلا هیچ تصمیم مهمی نگیری. امروز برخلاف بقیه که یه نفس راحت میکشن و استراحت میکنن، یه روز پر از کار و فعالیت در انتظارت هست. بخاطر اخلاق خوب و خوش برخوردیت، توی کارهایی که با بقیه داری، حسابی موفق میشی. یادت باشه که همیشه با همه با احترام و مهربونی رفتار کنی، چون برخورد بقیه با تو هم به همین شکل خواهد بود. توی یه مسئله خانوادگی کوتاه بیا، به نفعت میشه. به پدر و مادرت بیشتر توجه کن. حواست باشه که قبل از اینکه یه کار رو تموم کنی، سراغ کار دیگه نری، وگرنه پشیمون میشی. یادت باشه که به قولی که دادی عمل کنی.

خرداد

امروز یه عالمه حرف توی دلت داری که نمیدونی بگی یا نه. کائنات داره بهت میگه که یه کم شجاعت به خرج بده و حرفتو بزن. نگران عواقبش هم نباش، چون یه جوری حرفتو میزنی که همه رو متعجب میکنی و هیچ کس از دستت ناراحت نمیشه. بالاخره از اون کسی که منتظرش بودی خبر میاد. اگه یهو دیدی یه تماس طولانی داشتی تعجب نکن! یه دعوت جذاب هم در انتظارت هست. به یه جای جدید دعوت میشی که کلی تجربه های تازه داره. توی یه مسئله مالی از بقیه مشورت بگیر. تجربه ی اونا میتونه خیلی به کارت بیاد. قبل از اینکه پولتو یه جایی سرمایه گذاری کنی، حسابی فکر کن و ببین چی به نفعته. یادت نره که به خودت هم اهمیت بدی و از سلامتیت غافل نشی. یه آدم جدید هم توی زندگیت اومده که می‌تونه دوست خوب و قابل اعتمادی بشه. ولی عجله نکن و زود صمیمی نشو.

تیر

تو آدم واقع بینی هستی و دنبال حرف مفت نمیری. امروز تو رابطه ات یه کم منطقی تر فکر می کنی و یه جوری همه چیز رو بررسی می کنی که انگار داری توی دادگاه از خودت دفاع می کنی. یادت نره که توی این بررسی ها یه ذره هم به احساسات طرف مقابل ات اهمیت بدی. تو یه مشکلی داری که ذهنت رو مشغول کرده؟ خب به جای غصه خوردن و نظر بقیه، یه کم به خودت فکر کن و ببین چی حالت رو خوب می کنه. دنیا پر از آدمه که حرف می زنن و قضاوت می کنن. تو به جای گوش دادن به حرف این و اون، کاری رو انجام بده که خودت ازش لذت می بری و یه جوری انجامش بده که هیچ کس نتونن ایرادی ازش بگیره. خلاصه که امروز حواست به خودت باشه و یه جوری رفتار کن که حالت خوب باشه. یادت باشه که تو یه آدم بالغ و عاقلی و می تونی از پس هر مشکلی بربیای.

مرداد

چند روزه یه جوری حس می کنی که توو یه راه بن بست گیر کردی و نمی دونی چی کار کنی. هم یه سری اتفاقات و مشکلات بیرونی جلوت رو گرفتن و نمی ذارن پیشرفت کنی، هم یه سری چیزا هست که انگیزه ات رو کشته و حسابی ناامیدت کرده. امروز یه فرصت طلایی داری که یه تکونی به خودت بدی و از این بلاتکلیفی دربیای.  یه مسئولیت مهم داری که ازش می ترسی و مطمئن نیستی می تونی از پسش بربیای. ترس رو بذار کنار و از بقیه کمک بخواه. خودت رو تنها نذار و فکر نکن که باید همه چی رو به تنهایی حل کنی. یادت باشه که قدر چیزایی که داری رو هم بدونی و زیادی طلبکار نباشی که آخرش پشیمون می شی. حواست به جیبت هم باشه. این روزها یه ذره ولخرجی کنی، می مونی توو دردسر. تو کار بقیه دخالت نکن و دهن بین نباش.

شهریور

امروز حالت عالیه! پر از انرژی هستی و انگار می تونی دنیا رو جابه جا کنی. ممکنه یه جاهایی با مخالفت بقیه روبرو بشی یا یه سری مشکلات سر راهت سبز شه. اما اصلا نگران نباش! اینا فقط به خاطر ایده های خلاقانه ایه که داری و همه نمی تونن راحت درکشون کنن. با آرامش و با یه لبخند قشنگ طرف مقابلت رو قانع کن. عصبانی شدن و داد و هوار راه انداختن فقط اوضاع رو بدتر می کنه. یه حرفی هم بهت می زنن که بهتره زیاد بهش فکر نکنی. از این گوش بشنو و از اون گوش در کن. این روزها اصلا وقت جر و بحث با بقیه نیست. زندگی خیلی پیچیده نیست. فقط یه هدف برای خودت انتخاب کن و تمام تلاشت رو بکن تا بهش برسی. اینجوری هر روزت یه معنی پیدا می کنه و شادتر و سرزنده تر میشی. یه کم رو خودت کار کن و سعی کن که حساسیت‌هات رو کم کنی. اینجوری می‌تونی با بقیه راحت‌تر ارتباط برقرار کنی و یه عالمه دوست جدید پیدا کنی.

مهر

امروز یه نفس عمیق بکش و سعی کن عصبانیتت رو کنترل کنی. تو که آدم شجاعی هستی، اما این اواخر فشارها و مشکلات مالی و کاری حسابی خستت کرده. به حرفای اطرافیات گوش کن و با احتیاط قدم بردار. نیازی نیست طوری رفتار کنی که انگار همه چی عالیه، اما غصه خوردن و منفی بافی هم فایده ای نداره. کارها رو ول کن برای یه روز دیگه. هیچ عجله ای نیست، یه کم صبر کن و با حوصله همه چی رو سر و سامان بده. تو خیلی دوست داری که همه ازت راضی باشن و دوستت داشته باشن، ولی یادت باشه که مهم‌ترین آدم توی زندگیت خودتی. مهم اینه که خودت از خودت راضی باشی، حتی اگه این کار باعث بشه که یه کم از بقیه فاصله بگیری. سعی کن که با آدم‌هایی معاشرت کنی که از تو باسوادتر و بافرهنگ‌تر هستن. اینجوری هم می‌تونی چیزهای جدید یاد بگیری و هم می‌تونی شخصیت خودت رو ارتقا بدی.

آبان

امروز یه جور حس رهایی و بی‌وزنی داری. انگار یه چیزی جلوی پاتو گرفته بود و نمی‌ذاشت حرکت کنی، ولی حالا آزاد شدی و می‌تونی هر جا دلت می‌خواد بری. اولش شاید یه کم بترسی، چون انگار هیچ چیز جلوی اشتباه کردنت رو نمی‌گیره. ولی این یه فرصته که تا حالا نداشتی، فرصتی برای دیدن چیزهایی که تا حالا ندیدی و انتخاب‌هایی که تا حالا به ذهنت هم نرسیده بود. اما حواست باشه که زیادی هم بی‌خیال نشی. یه کم به خودت برس، هم به جسمت و هم به روحت. زیادی عصبی نشو. خوابی که دیدی هم به فال نیک بگیر، پس نگران نباش. فقط به راهی که انتخاب کردی ایمان داشته باش و ادامه بده. راستی، یه خبر خوب هم دارم! اون چیزی که دنبالش می‌گشتی رو هم به زودی پیدا می‌کنی. اگه یه مشکلی هم توی خانواده‌ات داری، نگران نباش. با کمک یه آدم بزرگتر و عاقل‌تر می‌تونی این مشکل رو حل کنی.

آذر

امروز می‌تونی همه چیز رو با منطق ببینی. مثلا اون مشکل پیچیده‌ای که مدتیه ذهنتو مشغول کرده، یهو یه راه حل عقلانی به ذهنت میرسه که اصلا فکرشو نمی‌کردی. اصلا انگار داری دنیا رو از یه زاویه جدید نگاه می‌کنی. به چیزایی که برات مهمه فکر می‌کنی و می‌بینی واقعا چی توی دلت داری. یه جورایی داری به باورها و عقاید واقعیت پی می‌بری. فقط یادت باشه که زیادی مغرور نشو! اعتماد به نفس خوبه، ولی اعتماد به نفس کاذب اصلا فایده‌ای نداره. تو همین فاز عقلانی که هستی، یه نگاه به رابطه عاطفیت هم بنداز. ببین چی از طرف مقابلت می‌خوای و چجوری می‌تونی بهش برسی. یهو یه جرقه توی ذهنت روشن میشه و دقیقا همون اتفاقی می‌افته که دلت می‌خواد. مثلا شاید یهو عشقت یه کاری برات انجام بده که اصلا توقعشو نداشتی. برای چیزای کوچیک زندگیت ارزش قائل شو. راستی، یه دوست هم امروز میاد دیدنت. یه سورپرایز قشنگ در انتظارت هست!

دی

امروز انگار یه ذره بی‌خیالی توی رابطه‌ات با عشقت داری که ممکنه بهش بر بخوره. یهو می‌بینی که یه بحث جدی و عمیق راه میندازه و تو دلت می‌خواد از دستش فرار کنی، چون معذب می‌شی. ولی یادت باشه که فرار کردن از مشکل هیچ فایده‌ای نداره. عشقت یه چیزی توی دلش داره که می‌خواد بهت بگه، یه موضوع مهم که به دوتاتون مربوط میشه. شاید حرف زدنش سخت باشه، چون نظرتون با هم فرق می‌کنه، ولی این یه فرصته که حرفاتو بهش بزنی و حرفاشو هم گوش کنی. اینجوری هم می‌تونی بفهمی که چی توی دلشه و هم می‌تونی باهاش به یه راه حل مشترک برسید. توی زندگی همیشه سختی‌هایی هست، ولی نباید ازشون ترسید. مثل یه طوفان می‌مونن که باید ازشون عبور کنی تا به ساحل آرامش برسی. راستی، یه مدته که  راجع به یه آدم یه شک و تردید توی ذهنت داری. به این صداها گوش نده. الکی خودتو اذیت نکن. به خودت و به عشقت ایمان داشته باش.

بهمن

امروز انگار یه فرشته بالدار اومده بالای سرت و یه عالمه صبر و حوصله ریخته توی وجودت. دیگه خبری از اون آدم بی‌تفاوت و خودخواه نیست. امروز می‌تونی حرفای اطرافیاتو با دقت بیشتری گوش کنی و بفهمی که چی تو دلشون دارن. اینجوری هم دوستات و هم خونوادت ازت راضی‌تر میشن و دیگه نمی‌گن که فقط به خودت فکر می‌کنی. حالا که اینقدر حالت خوبه، یه کم هم به خودت برس. یه عالمه ایده داری برای اینکه حالت رو خوبتر کنی، ولی یادت باشه که نمی‌تونی همه رو با هم انجام بدی. آروم آروم شروع کن و قدم به قدم پیش برو. راستی، یه کم خسته شدی، نه؟ یه کم برای خودت وقت بذار. هیچ چیز مهمتر از سلامتی و آرامش تو نیست. یه ملاقات غیرمنتظره هم داری که یه عالمه خاطره‌های خوب رو برات زنده می‌کنه. یه مشکلی هم توی کار یا تحصیلت داری که خیلی ذهنت رو مشغول کرده. نمی‌خوام بهت دروغ بگم، حل کردن این مشکل یه کم سخته، ولی غیرممکن نیست.

اسفند

امروز می‌تونی همه مشکلات و بحران‌ها رو به یه چیز کوچیک و بی‌اهمیت تبدیل کنی. مثلا یهو می‌بینی که یه عالمه اتفاق بد پشت سر هم می‌افته، ولی تو اصلا هول نمی‌کنی و آروم و خونسرد همه چیز رو حل و فصل می‌کنی. بقیه هم که می‌بینن تو اینقدر آرومی، خودشون هم آروم میشن و خیالشون راحت میشه. اینجوری هم می‌تونی یه جورایی ناجی جمع باشی و همه رو از یه فاجعه نجات بدی. راستی، یه خبر خوب هم برات دارم! یه اتفاق قشنگ و شیرین توی رابطه‌ات با عشقت می‌افته که خیلی خوشحالت می‌کنه. فقط یه ذره مراقب باش که زیاد با غرغر نکنی و ایراد نگیری. شاید یه چیزی توی دلش داره که بهت بگه، ولی از ترس غرغر کردن تو سکوت کرده. به حرفاش با دقت گوش کن و سعی کن بفهمی چی توی دلش داره. راستی، یه کم سرعت زندگیت رو کم کن. داری زیادی عجله می‌کنی.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز