خبرگزاری کار ایران

همزمان با سقوط بالگرد و شهادت رئیس جمهور و همراهانش انجام شد؛

پرفسور ثبوتی و سعداله نصیری قیداری تسلیت گفتند

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۶۷۹

پرفسور یوسف ثبوتی، چهره ماندگار علم فیزیک و رئیس سابق دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان و سعد اله نصیری قیداری در پیامی مشترک شهادت رئیس جمهور و همراهان وی را تسلیت گفتند.

به گزارش ایلنا از زنجان، پرفسور یوسف ثبوتی، چهره ماندگار علم فیزیک و رئیس سابق دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان و سعد اله نصیری قیداری در پیامی مشترک شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان را تسلیت گفتند.

در بخشی از این پیام تسلیتت آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

در سالروز میلاد مسعود حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام روح بلند خادم ملت ایران، خادم الرضا حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی و محبوب ایران به ملکوت اعلاء پیوست.

شهادت و آسمانی شدن رییس جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله دکتر رئیسی و همراهانشان در راه خدمت به کشور و محرومان را محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب، ملت شریف ایران به ویژه به دانشگاهیان محترم، اساتید گرامی، کارمندان پرتلاش و دانشجویان عزیز و خانواده موسسه آموزش عالی صوفی رازی زنجان تبریک و تسلیت عرض میکنیم. از درگاه خداوند متعال علو درجات و غفران الهی برای آن بزرگواران و توفیقات روزافزون برای خدمتگزاران صدیق جمهوری اسلامی و همه ملت ایران مسئلت داریم.

با احترام،

یوسف ثبوتی

رییس موسسه آموزش عالی صوفی رازی

سعداله نصیری قیداری

رییس هیات امنای موسسه آموزش عالی صوفی رازی

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز