خبرگزاری کار ایران

5 کالا برای واردات با بیشترین سود

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۷۵۹

پرسودترین کالا برای واردات چیست؟ این سوالی است که بسیاری از کسانی که قصد شروع واردات کالا را دارند، به دنبال یافتن پاسخ آن هستند. پرسودترین کالاها، محصولاتی هستند که بیشترین نیاز نسبت به آنها در کشور وجود دارد؛ همچنین علاوه بر این، باید به دنبال اجناسی بود که روند ترخیص کالا را نیز برای ما ساده­تر کنند. علاقه­مندان به شغل واردات کالا، می­توانند در ادامه این مطلب با ما همراه شوند.

پرسودترین کالاها برای واردات کدامند؟

اساساً کالاهای پرسود، کالاهایی هستند که تقاضای بالایی دارند. بنابراین ممکن است واردات برخی از محصولات در فصل خاصی از سال سودآور باشد. برای نمونه ممکن است در فصل تابستان واردات کود شیمیایی برای گیاهان انتخاب مناسبی باشد. اما در حالت کلی می­توان 5 کالای پرسود را جهت واردات پیشنهاد کرد:

1. واردات مواد اولیه

مواد اولیه یکی از نیازهای اساسی کشور است؛ زیرا تولیدات داخلی ما وابسته به این مواد هستند. از نظر ما مواد اولیه فقط کالایی است که با واردات آن اقتصاد کشور آسیب نمی‌بیند، بلکه باعث پیشرفت و اشتغال­زایی و افزایش تولید هم می‌شود.

این مواد اولیه در صنایع مختلفی از جمله خودروسازی، ماشین آلات، پتروشیمی، دارویی و صنایع غذایی بکار می­روند. ایران بیشتر محصولات وارداتی خود را از چین، امارات، کره، ترکیه و آلمان وارد می‌کند. ترخیص کالاهای پرکاربرد اینچنینی به خوبی انجام می­شود.

5 کالا برای واردات با بیشترین سود

2. واردات لوازم جانبی موبایل

بازار خرید و فروش لوازم جانبی گوشی در ایران بسیار داغ است. می‌توان با واردات کالاهای پرفروشی چون ایرپاد، هندزفری، باتری، شارژر، پاوربانک و … سود زیادی کسب کرد. البته باید توجه داشته باشید که گرفتار محصولات تقلبی نشوید. واردات اینگونه لوازم جانبی شاید در مرحله اول سودآور باشد، اما به دلیل عدم رضایت مشتری، تاجر را بدنام می‌کند؛ بنابراین منبع یابی قوی می‌تواند به بازرگانان کمک کند تا به سود بالایی دست یابند.

در این اینگونه محصولات هم به خوبی صورت می­پذیرد.

3. واردات دستگاه لیزر

امروزه انواع گوناگونی از دستگاه‌های برش لیزر در صنایع مختلفی مانند هوافضا، لوازم خانگی، زیورآلات و نظامی کاربرد دارند. علاوه بر تقاضای بالا و پرکاربردی این وسیله، با پیشرفت تکنولوژی و بروز شدن فناوری‌های دنیا، لازم است تا کارفرمایان مدل‌های مختلف این دستگاه‌ها را وارد کنند؛ درنتیجه تقاضای این دستگاه­ها در کشور همیشه وجود دارد.

4. واردات لوازم یدکی خودرو

در واردات کالا، قطعات و لوازم یدکی خودرو از کالاهای پرسود وارداتی هستند. قطعاتی مانند کمربندهای ایمنی، کمک فنر، لنت ترمز، رادیاتور، ایربگ و … قطعاتی هستند که واردات آنها می‌تواند بسیار سود آور باشد. چین، ژاپن، کره و امریکا کشورهایی هستند که در تولید این قطعات سرآمدند، ولی به علت حریم‌ها، کشور امارات نقش واسطه بین ایران و کشورهای دیگر را برقرار کرده است.

5 کالا برای واردات با بیشترین سود

۵. واردات لوازم الکتریکی

در واردات کالا، واردات لوازم الکتریکی نیز بسیار پرسود است. چراکه این لوازم در صنایع مختلفی از جمله پزشکی، مهندسی، صنعتی و … کاربرد دارند. همچنین پیچیدگی این لوازم موجب شده است تا بسیاری از کشورها حجم گسترده‌ای از قطعات الکتریکی مورد نیاز خود را وارد کنند، و در واقع این برای کشورهای دیگر به­صرفه­تر است.

واردات قطعات الکتریکی اگر به صورت اصولی صورت بگیرد، می‌تواند بسیار سود آور باشد؛ زیرا هرگز نیاز ما به آنها از بین نمی‌رود. قطعاتی مثل دیود، خازن، ترانزیستور، موتور، ماژول‌های الکتریکی و … از جمله قطعاتی هستند که واردات ‌آن‌ها سودآور است.

قبل از واردات مشاوره بگیرید

در این مقاله سعی کردیم تا به معرفی و بررسی کالاهای پرسود وارداتی بپردازیم. تجار و بازرگانان، و کسانی که برای اولین بار قصد واردات کالا را دارند، باید به این نکته مهم توجه داشته باشند که تنها شناخت کالاهای پرسود کافی نیست، بلکه مهم‌تر از آن، انتخاب منبع مناسب با قیمت‌های مناسب و معقول است.

اینکه یک وارد کننده بتواند با ارتباطات خود و مشاوره با شرکت‌های بازرگانی، منبع معتبری را برای خود پیدا کند اهمیت زیادی دارد. شما می­توانید جهت دریافت مشاوره واردات کالا یا مشاوره ترخیص کالا، با تیم متخصص شرکت آریاناجم تماس حاصل نمایید.

 

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز