خبرگزاری کار ایران

سفر به دنیای سه بعدی پوکمون با Pokemon X & Y

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۹۹۷

بازی‌های Pokémon X و Pokémon Y یک تجربه جدید و هیجان‌انگیز از دنیای پوکمون را در قالب یک ماجراجویی سه‌بعدی به ارمغان می‌آورند.

بازی‌های Pokémon X و Pokémon Y یک تجربه جدید و هیجان‌انگیز از دنیای پوکمون را در قالب یک ماجراجویی سه‌بعدی به ارمغان می‌آورند. این دو بازی که به صورت انحصاری برای کنسول دستی تردی‌اس نینتندو در سال ۲۰۱۳ عرضه شدند، این سری از بازی نسل جدیدی از پوکمون‌ها را معرفی کرده و بازیکنان را به دنیایی پر از شگفتی‌ها و نبردهای پوکمونی دعوت می‌کند. بعد از بازی ماریو قطعا پوکمون بهترین سری بازی شرکت نینتندو می باشد.

تجربه متفاوت از بازی پوکمون

بازی‌های پوکمون ایکس و وای با ارائه یک تجربه بی‌نظیر در دنیای پوکمون، نسل جدیدی از این موجودات دوست‌داشتنی را معرفی کرده و بازیکنان را به ماجراجویی‌های هیجان‌انگیزی در منطقه کالوس می‌برند. امکانات جدید، نبردهای متنوع و سیستم‌های نوآورانه، این بازی‌ها را به یکی پر دانلودترین نسخه‌های سری پوکمون تبدیل کرده است. هم اکنون با رام Pokemon x rom و رام Pokemon y rom و برنامه سیترا املاتور میتوانید این بازی ها را روی اندروید تجربه کنید.

دنیای گسترده کالوس

ماجراجویی بازی ایکس و وای در منطقه گسترده کالوس اتفاق می‌افتد، جایی که شما به عنوان یک فرد به بازی وارد شده و به کشف شهرها، ملاقات با افراد مختلف و رویارویی با پوکمون‌های جدید می‌پردازید.

شهر لومیو، مرکز اصلی این منطقه، و همچنین نقطه بازگشت شما در طول سفر خواهد بود و بسیاری از ماجراهای مهم در این شهر رخ می‌دهند.

معرفی پوکمون‌های جدید

در این نسخه‌ها، پوکمون‌های جدیدی از نوع فری (Fairy) معرفی شده‌اند که برای اولین بار پس از تقریباً یک دهه است که نوع جدیدی از پوکمون‌ها به دنیای بازی اضافه شده است. این نوع پوکمون‌ها توانایی خاصی در مقابله با پوکمون‌های نوع دراگون دارند و یکی از پوکمون‌های جدید از این نوع، سیلویون (Sylveon)، نوع جدیدی از ایوی (Eevee) است که بسیار محبوب واقع شده است.

مبارزات جدید

بازی‌های Pokémon X و Pokémon Y دارای انواع جدیدی از نبردها هستند که جذابیت زیادی برای بازیکنان حرفه‌ای و تازه‌وارد به ارمغان آورده است. نبردهای هوایی (Sky Battles) بین پوکمون‌های پرنده و مقابله‌های گروهی (Horde Encounters) که در آن یک پوکمون شما با چندین پوکمون وحشی به طور همزمان مبارزه می‌کند، از جمله این نبردهای جدید هستند.

سفر به دنیای سه بعدی پوکمون با Pokemon X & Y

امکانات جدید

یکی از ویژگی‌های جدید این بازی‌ها، قابلیت Pokémon-Amie است که به بازیکنان اجازه می‌دهد با پوکمون‌های خود بازی کرده، آنها را غذا داده و نوازش کنند تا پیوند بیشتری بین آنها ایجاد شود. این ارتباط نزدیک ‌تر ممکن است باعث بهبود عملکرد پوکمون‌ها در نبردها شود.

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز