خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت وزیر اقتصاد به مناسبت شهادت رئیس جمهور و همراهانشان/ گریه امان نمی‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۳۴۹۹

وزیر اقتصاد در پیامی با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان ایشان در سانحه بالگرد تاکید کرد: عروج رییس جمهور عزیز کشورمان و همراهان تلاش‌گر ایشان در این سانحه تلخ ، گواهی محکم بر تعهد دولت در خدمتگزاری صادقانه و بی‌وقفه و پایبندی به ارائه خدمت و حضور میدانی در دورترین نقاط کشور است.

به گزارش ایلنا، سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در پیامی شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی و مجاهد را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:

«من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه»

حادثه غمبار عروج رییس‌جمهور مردمی و مجاهد آیت‌الله سید‌ابراهیم‌رییسی ، وزیر انقلابی امور‌خارجه حسین امیر‌عبداللهیان، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی آیت‌الله آل‌هاشم و استاندار پر‌‌‌تلاش و سخت‌کوش آذربایجان‌شرقی برادر عزیزم دکتر مالک‌رحمتی و سایر همراهان را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شریف و شهید پرور ایران تسلیت عرض می کنم .

عروج رییس جمهور عزیز کشورمان و همراهان تلاش‌گر ایشان در این سانحه تلخ ، گواهی محکم بر تعهد دولت در خدمتگزاری صادقانه و بی‌وقفه و پایبندی به ارائه خدمت و حضور میدانی در دورترین نقاط کشور است.

نظام مقدس جمهوری اسلامی در نزدیک نیم قرن حیات خود در سایه رهنمودهای داهیانه ولایت امر و همبستگی ملی و ایثار و از خودگذشتگی فرزندانش از حوادث سخت و گردنه های صعبی، عبور کرده است .

اگرچه فقدان رییس جمهور مردمی و دولتمردان خدوم ثلمه‌ای جبران ناپذیر برای ایران‌اسلامی است اما این حادثه تلخ خللی در عزم سایر خادمان ملت در انجام وظایف وارد نمی کند .

وزارت‌ امور‌ اقتصادی‌ و‌ دارایی و دستگاه های تابعه در این روزهای حساس با احساس مسئولیت مضاعف در خدمت رسانی شبانه روزی به مردم قدرشناس کشور ، بر ارائه بی‌وقفه خدمات و انجام دقیق وظایف تاکید دارد .

از خداوند متعال برای عزیزان سفر کرده در این حادثه علو درجات و برای همکارانمان در دولت و خانواده مکرم آنها صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

وی همچنین در شبکه پیام رسانی ایکس نوشت: 

إِنَّ اللَّهَ اشتَریٰ مِنَ المُؤمِنینَ أَنفُسَهُم وَ أَموالَهُم بِأَنَّ لَهُمُ الجَنَّةَ

عروج رییس‌جمهور مردمی و مجاهد، شهید آیت الله رییسی را به رهبر معظم انقلاب و ملت مقاوم ایران تسلیت می‌گویم.  

...گریه نمی‌دهد امان.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز