خبرگزاری کار ایران

فرماندار سبزوار مطرح کرد؛

قطع شدن باران به معنای امن شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها نیست

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۲۱۰۷

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت:‌ وضعیت این شهرستان پس از بارندگی امروز، به پایداری رسیده است اما قطع باران به معنای امن شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها نیست و شهروندان باید موارد احتیاطی را همچنان رعایت کنند.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسین ابراهیمی کردیانی با اشاره به بارندگی ۸.۳ میلیمتری روز جمعه این شهرستان اظهار کرد: صبح امروز در ۲۰ کیلومتری مسیر سبزوار - تهران، به دلیل ورود سیلاب‌ها به سطح جاده، لحظاتی مسیر مسدود شد که این مشکل با تلاش عوامل راهداری، پلیس‌راه و ستاد مدیریت بحران برطرف شد.

وی افزود: هرچند تردد در این محور جریان دارد اما از رانندگان درخواست داریم به دلیل آب‌هایی که از بالادست به سمت پایین‌دست حرکت می‌کند و احتمال دارد، تجمع دوباره آب سطح جاده را دربر بگیرد، حتماً در جاده تهران به سبزوار و سبزوار به سمت مشهد رعایت نکات ایمنی و دقت لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: از رانندگان انتظار می رود اگر در مناطقی آب آفتادگی در جاده و یا فوران آب زیاد بود حتماً دستور راهنمایی و رانندگی و پلیس‌راه را جدی بگیرند تا مشکلی برای خودشان ایجاد نشود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار خاطرنشان کرد: اکنون تمامی مسیرهای حوزه استحفاظی شهرستان باز است و مورد خاصی در سطح جاده‌های شهرستان وجود ندارد، در سطح شهر سبزوار هم با توجه به توپوگرافی زمین، آب‌گرفتگی در برخی از بخش‌های کنارگذر شهر سبزوار را داریم که عوامل هلال احمر، شهرداری و راهداری تمام تلاش خود را برای رفع مشکل به کار گرفته‌اند.

ابراهیمی کردیانی افزود: با وجود اینکه بارش امروز در چهار یا پنج روستای شهرستان بیشتر از حد مورد انتظار بود،‌ اما هنوز بروز خسارتی از این ناحیه اعلام نشده است و خوشبختانه مورد خاصی برای نگرانی وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در سیلاب‌های اخیر زیرساخت‌های شهرستان با مشکل مواجه نشده‌اند، یادآور شد: صرف قطع شدن بارش و حتی کنار رفتن ابرها دلیل بر امن شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها نیست و کشاورزان و دامدارانی که می‌خواهند به باغ‌ و صحرا بروند حتماً موارد احتیاطی را رعایت کنند تا مشکل برای آنان بروز نکند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز