خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان؛

آغاز عملیات اجرایی تعریض گردنه اسدآباد به طول 14 کیلومتر

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۴۳۳

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان همدان از آغاز عملیات اجرایی تعریض گردنه اسدآباد به طول ۱۴ کیلومتر خبر داد و گفت: هم اکنون عملیات اجرایی تعریض و ترانشه برداری با فعالیت ۲ گروه امانی و پیمانی در پنج مقطع آغاز شده است و تا پایان فصل کاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایلنا از همدان، مهرداد آهکی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: برآوردهای اعتبار اولیه برای اجرای تعریض گردنه اسدآباد حدود ۵۰۰ میلیارد ریال است که در صورت تامین به موقع اعتبارات مورد نیاز این عملیات در کوتاه ترین زمان به نتیجه خواهد رسید.

وی با اشاره به اهمیت راهبردی گردنه اسدآباد گفت: به منظور تسریع در روند اجرایی عملیات تعریض از ظرفیت ماشین آلات راهداری نیز در این طرح استفاده می شود چرا که گردنه اسدآباد مسیر عبوری ترافیک استان‌های غربی کشور و راه کربلا نیز محسوب می شود.

مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان همدان یادآور شد: در سال گذشته اجرای عملیات نصب حفاظ بتنی میانی نیوجرسی و ساماندهی روشنایی گردنه اسدآباد به پایان رسیده است و براساس اعلام پلیس راه استان همدان با اجرای طرح‌های فوق این گردنه در دسته ایمن ترین گردنه همدان محسوب می شود.

گردنه اسدآباد به طول ۱۷ کیلومتر در مسیر بزرگراه کربلا واقع شده و محل اتصال پنج استان غربی کشور است و روزانه ۱۰ هزار خودروی سبک و سنگین از این مسیر تردد می کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز