خبرگزاری کار ایران

افشارزاده مدیرعامل می‌ماند؛

معینی: منصوریان و مجیدی عجله نکنند/ قلعه‌نویی همچنان گزینه‌ نخست استقلال!

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال با بیان اینکه انتخاب سرمربی اولویت اصلی باشگاه است، گفت: منصوریان و مجیدی برای مربیگری در استقلال عجله نکنند.

مسعود معینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا ضمن بیان این مطلب افزود: منصوریان نخستین فصل مربیگری خود را در تیم نفت سپری کرد و با این تیم نایب‌قهرمان جام‌حذفی و سومی لیگ‌برتر را بدست آورد و در حال حاضر در جمع 8 تیم برتر آسیا قرار دارد و نباید خدمات این مربی خوب را از تیم نفت محروم کنیم. ما باید به فکر موفقیت فوتبال‌ملی و باشگاهی هم باشیم.

وی افزود: منصوریان بهتر از هر کسی می‌داند مربیگری در تیم پرهواداری چون استقلال کار دشواری است و مردم از این تیم انتظارات بالایی دارند. تیم‌های بزرگی مثل استقلال و پرسپولیس مربیان بزرگ و باتجربه می‌خواهند و نباید با حضور شتاب‌زده آنها مهره‌سوزی کنیم.

معینی ادامه داد: این عزیزان شاید از صحبت‌های من دلگیر شوند ولی آنها نباید ناامید شوند، بلکه باید سعی کنند برتجربه مربیگری خود اضافه کنند و هنوز فرصت برای حضور در تیم‌های بزرگ برای آنها وجود دارد.

پیشکسوت باشگاه‌استقلال درباره فرهاد مجیدی هم اظهار داشت: اگر حضور مجیدی با جهت‌گیری توام نباشد می‌تواند به استقلال کمک کند. البته مجیدی تجربه مربیگری ندارد و در شرایط فعلی اگر بخواهیم سکان هدایت استقلال را به او بسپاریم، دور از انصاف است.

عضو هیات‌مدیره استقلال با بیان اینکه همچنان قلعه‌نویی یکی از گزینه‌های اصلی هدایت استقلال است، گفت: بنده همواره به روش کار قلعه‌نویی انتقاد داشتم و او هم همیشه انتقادهای فوتبالی را با جان و دل پذیرفته است. به نظرم اگر او در چیدمان کادر فنی، مشاورین و مربیان بدنساز استقلال تجدیدنظر کند موفق می‌شود. استقلال هنوز یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های لیگ است و با حفظ همین مجموعه کادر فنی می‌شود به ناکامی دو فصل اخیر استقلال پایان داد.

وی ادامه داد: باید به قلعه‌نویی با دید مثبت نگاه کنیم. او زحمات زیادی برای باشگاه‌استقلال متحمل شده و قهرمانی‌های زیادی برای استقلال به ارمغان آورده و نباید راضی شویم این مربی باتجربه و موفق به راحتی از استقلال کنار گذاشته شود.

معینی در بخش دیگری از سخنان خود درباره انتخاب مدیرعامل و رئیس هیات مدیره استقلال گفت: افشارزاده بعد از تجربه یک فصل مدیرعاملی استقلال حالا به شناخت خوبی از مدیریت در یک تیم پرهوادار رسیده و باید برای پست مدیرعاملی حفظ شود، هر چند انتخاب مدیرعامل بستگی به نظر اعضای هیات‌مدیره دارد. نجف‌نژاد هم سال‌هاست کنار استقلال است و حمایت‌های موثری از باشگاه داشتند و به نظرم هر چه تغییرات مدیریتی که یک عامل مخرب در نتیجه‌گیری در عرصه ورزشی است کمتر باشد، درصد موفقیت تیم افزایش خواهد یافت.

وی از حضور کردنوری در جمع اعضای هیات‌مدیره استقلال استقبال کرد و افزود: حضور وی را که فردی تحصیل‌کرده و خوش‌نام در فوتبال ما هستند به فال‌نیک می‌گیرم و باتجربیات و نقطه‌نظرات او قطعا می‌توانیم فصل موفقی را سپری کنیم.

عضو هیات مدیره استقلال در پایان گفت: 95 درصد تیم استقلال برای فصل‌آینده حفظ خواهند شد و امیدوارم تا آخر هفته سرمربی استقلال مشخص شود و کار آماده‌سازی و تمرینات تیم آغاز شود چرا با این وضعیت زمان به نفع استقلال سپری نمی‌شود.

کد خبر : ۲۸۴۳۱۲