خبرگزاری کار ایران

چگونه از صندلی ماساژور خود نگهداری کنیم ؟ | اگر خراب شد به کجا مراجعه کنیم؟

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۷۴۱۷

حتما شما هم دوستدارید که از صندلی ماساژور خود نهایت استفاده را داشته باشید . همچنین  سرویس و تعمیر صندلی ماساژ را به موقع  انجام  دهید تا صندلی شما از کار نماند.

امروز قصد داریم تا با شما چند راهکار ساده اما بسیار موثر در نگهداری صندلی ماساژ را با شما در میان بگذاریم.

روش های نگهداری از صندلی ماساژور 

1 . محافظت از برد صندلی ماساژ

همانطور که می دانید سیستم الکترونیکی هر دستگاهی حکم قلب و مغز آن را دارد و بروز کوچکترین مشکل در آن باعث اخلال و یا حتی از کار افتادن آن می شود برای همین باید تا حدال امکان از این بخش مراقبت کنیم.

اولین راه حل تهیه یک محافظ الکتریکی (محافظ برق) می باشد که باید از اتصال صندلی ماساژ به پریز باید از آن استفاده شود.بسیاری از افراد به دلیل سحل انگاری باعث شدند تا با همین موضوع مشکلات زیادی برای دستگاه ایجاد شود و با کوچترین نوسانات برق به صندلی ماساژ آسیب برسد. دومین مراقبتی که باید انجام دهید خاوش کردن کلید راکر(0/1) ان اف صندلی ماساژ در هنگامی که از استفاده نمی کنید می باشد. در بیشتر صندلی های ماساژ این کلید در پشت دستگاه و کنار مصل اتصال کابل پاور وجود داردالبته در برقی صندلی نیز این کلید در سمت راست صندلی می باشد. انجام اینکار باعث می شود هنگامی که از صندلی استفاده نمی کنید جریان الکتریکی در مدار وجود نداشته باشد و عمر مفید قطعات الکترونیکی افزایش یابد.

2. مراقبت از صندلی در برابرافراد مختلف

صندلی ماساژ هم مانند دیگر دستگاه ها محدودیت وزنی دارد و نباید افرادی که دارای وزن بالا تر از حد مجاز هستند از آن استفاده کنند. زیرا باعث می شود تا استهلاک صندلی تا حد زیادی بالا برود و یا حتی در مواردی نیز باعث شکستن قطعات داخلی شود.

3محافظت از روکش چرم و ظاهر

تمیز بودن ظاهری هم که همیشه مورد توجه کاربران مخصوصا خانم ها قرار دارد.ما در ابتدا استفاده از یک کاور برای صندلی ماساژ که آنرا از گرد غبار و همچنین چنگ زدن حیوانات خانگی (مانند گربه و سگ) در امان نگه دارد را توصیه می کنیم همچنین برای خرید کاور صندلی ماساژ می توانید با ما در ارتباط باشید09128020577.

 

چگونه از صندلی ماساژور خود نگهداری کنیم ؟ | اگر خراب شد به کجا مراجعه کنیم؟چگونه از صندلی ماساژور خود نگهداری کنیم ؟ | اگر خراب شد به کجا مراجعه کنیم؟

برای حفاظت از روکش چرم و جلوگیری از پوسته پوسته شدن، صندلی ماساژ را در معرض نور مستقیم آفتاب،مناطع رطوبتی مانند استخرو یا در کنار شوفاژ و یا بخاری قرار ندهید . برای تمیز نگه داشتن روکش چرم از مواد شوینده قوی مانند وایتکس و یا ضد عفونی کننده مانند الکل استفاده نکنید زیرا به شدت باعث پوسیدگی آن می شود. پیشنهاد ما استفاده از یک دستمال کمی نمناک و یا استفاده از واکس چرم (البته به مقدار کم) در بازه های زمانی یک ماه می باشد.

شاید شما تمامی کار های بالا را برای مراقبت از روکش چرم انجام داده باشید اما باز هم دچار پوسیدگی شده باشد حالا چاره کار چیست؟

با توجه به اینکه در صندلی های ماساژ از چرم پلی یورتان برای روکش آن استفاده شده،بعد از مدتی دچار پوسته پوسته شدن می شود. این چرم یک تاریخ انقضا دارد و بعد از آن به دلیل مواد مصرفی و نحوه تولید دچار پوسیدگی ور درنهایت ریختن روی زمین و یا چسبیدن به لباس می شوند.

اما هیچ جای نگرانی نیست به راحتی می توان روکش چرم را تعویض کرد و حتی بهتر از قبل! که دیگر نگران پوسته شدن و ظاهر بد صندلی ماساژ نباشید.

فقط کافیست تا برای تعویض روکش چرم صندلی ماساژ خود با ما تماس بگیرید و ثبت درخواست کنید.

چگونه از صندلی ماساژور خود نگهداری کنیم ؟ | اگر خراب شد به کجا مراجعه کنیم؟چگونه از صندلی ماساژور خود نگهداری کنیم ؟ | اگر خراب شد به کجا مراجعه کنیم؟

 

4. در اولین نشانه مشکل با یک متخصص مشورت کنید

می توان گفت که تلاش برای تعمیر اجزای داخلی صندلی ماساژور خود اشتباه بزرگی خواهد بود.

بنابراین، در اولین نشانه مشکل حتما با یک متخصص تماس بگیرید.

مسائلی که باید به آنها توجه کرد عبارتند از:

  • صداهای عجیب

  • در خاموش و روشن کردن صندلی خود مشکل دارید.

  • عدم تغییر بین حالت های ماساژ مورد نظر شما.

  • عدم انجام هر یک از عملکردهای شامل، مانند دراز کشیدن.

معرفی مرکز تخصصی خدمات و تعمیرات صندلی ماساژ در تهران و کرج

در این مقاله سعی کردیم تا راهکار های مراقبت و نگهداری از صندلی ماساژ را به شما آموزش دهیم تا بتوانید در طولانی مدت از آن استفاده نمایید. اما صندلی ماساژور هم مانند هر دستگاه مکانیکی دیگری قرار نیست تا همیشه به درستی کار کند و با استفاده های مکررو یا بی دقتی ممکن است دچار اشکال شود که در اینصورت فقط مراقبت مطرح نیست و صندلی شما نیازمند به یک تعمیرکار متخصص صندلی ماساژ می باشد.

مرکز خدمات صندلی ماساژ MCS 

تعمیرات صندلی ماساژ در تهران

تعمیرات صندلی ماساژ در کرج

تعویض چرم صندلی ماساژ

نصب و راه اندازی مبل ماساژ

09128020577

وبسایت ما : sandalimassage.ir

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز