خبرگزاری کار ایران

مدیر تعاون اداره کل کار و رفاه اجتماعی خبر داد:

ارسال کمک‌های تعاونی‌های یزد به مردم سیل زده سیستان/ ارسال سه کامیون از شهرستان میبد

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۷۰۳

مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: 720 میلیون ریال کمک نقدی به همراه اقلام غیرنقدی شرکت تعاونی های استان جهت استفاده سیل زدگان استان جنوب کشور ارسال شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، میثم لطفی اظهار داشت: محموله ارسال شده جامعه تعاون استان جهت یاری به هموطنان سیل زده سیستان و بلوچستان شامل اقلام نقدی و غیر نقدی جهت توزیع بین سیل زدگان استان و سیستان و بلوچستان ارسال شد.

وی با بیان اینکه با همکاری واحد تعاون این اداره و همراهی تعاونی های مرکز استان 445 تخته روفرشی 12 متری تهیه و ارسال شده ادامه داد: همچنین یک هزار و 110 تخته روفرشی 6 متری جهت استفاده هموطنان عزیزمان در سیستان و بلوچستان تهیه و ارسال شده است.

لطفی در ادامه با اشاره به اینکه 25 کارتن لوازم بهداشتی از دیگر اقلام ارسالی این اداره است خاطرنشان ساخت: شرکت‌های تعاونی شهرستان میبد در مجموع 200 تخته پتو و مبلغ 120 میلیون ریال وجه نقد به همراه سه کامیون اجناس غیرنقدی برای مردم سیل زده جنوب کشور ارسال کردند.

وی همچنین اضافه کرد: شرکت تعاونی‌های شهرستان اردکان نیز با ارسال حلوا و ارده، کفش و مبلغ 600 میلیون ریال کمک نقدی به یاری هموطنان حادثه دیده در سیل اخیر شتافتند.

لازم به ذکر است هدایای اهدایی از طرف واحد تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد، شرکت تعاونی‌های فعال در استان، انبوه سازان، تعاونی همیاران روستایی، انجمن صنی کارفرمایی تولید کنندگان فرآورده های کنجدی ، واحدهای کاشی مجتمع میبد، درب و پنجره سازان میبد و ... است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز