خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت تاکید کرد:

کنترل مسیرهای آبگیر پیش از بارش برف احتمالی در رشت/اتنخاب کارخانه کود آلی برای دفن موقت زباله در بحران

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۸۹۴

رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت تجهیز ماشین آلات را مورد تاکید قرار داد و گفت: مسیرهای آبگیر و مسیرهای اصلی شهر قبل از بحران احتمالی باید کنترل شوند.

به گزارش ایلنا از رشت، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری رشت با اشاره به برنامه سازمان پسماند در مواجهه با بارش احتمالی برف اظهار داشت: اولویت برنامه های سازمان ایجاد همدلی بیشتر برای مقابله با بحران های احتمالی است.

علیرضا حاجی پور با اشاره به زحمات پرسنل شهرداری در بارش برف سالهای گذشته گفت: امسال برنامه بسیار مدونی تهیه شده است که توسط سازمانها و مناطق اجرا می شود.

وی تاکید کرد: قبل از شروع و وقوع بحران می بایست تمامی موارد مورد نیاز برای کنترل و نظارت بر بحران تهیه شود.

حاجی پور تجهیز ماشین آلات را مورد تاکید قرار داد و گفت: مسیرهای آبگیر و مسیرهای اصلی شهر قبل از بحران احتمالی باید کنترل شوند.

رئیس سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری رشت گفت: پرسنل اجرایی در تمام بخش های شهرداری دارای چارت داخلی ستاد بحران هستند و مواردی که در حیطه وظایف هر بخش است مشخص شده است و همه مناطق و سازمانها در راستای هدف تعریف شده حرکت می کنند.

وی تاکید کرد: کارخانه کود آلی برای دفن موقت زباله در بحران در نظر گرفته شده که اگر راه دسترسی سراوان برای حمل زباله بسته شد با مشکلی روبرو نشویم البته سعی ما این است که به هیچ عنوان راه سراوان بسته نشود و تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

وی افزود: امید است با همدلی بیشتر کارها را پیش ببریم چرا که در شرایط بحران باید همدلی و هماهنگی بیشتر شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز