خبرگزاری کار ایران

حمایت استاندار گیلان برای تامین هزینه‌های درمان قهرمان گیلانی

استاندار گیلان حمایت خود را برای تامین هزینه‌های درمان علـی سلمـانـی قهرمان گیلانی مشت زنی آسیا اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، ظهر امروز محمدعلی نجفی در نامه به رئیس دانشگاه علوم پزشکی دستور داده است: از آنجائیکه در نظر است هزینه‌های درمانی این ورزشکار عزیز گیلانی توسط استانداری گیلان و وزارت ورزش و جوانان تأمین شود، شایسته است ضمن رسیدگی کامل به وضعیت درمانی ایشان، ترتیبی اتخاذ کنید تا هیچگونه وجهی بابت هزینه های درمانی از خانواده نامبرده دریافت نگردد و امورات درمانی این ورزشکار بطور مستمر مورد بررسی قرار گیرد. ضمناً مدیرکل ورزش و جوانان استان مسئولیت انجام امور و پیگیری روند درمانی مشت زن  گیلانی و همچنین ارائه گزارش به اینجانب را عهده دار خواهند بود.

گفتنی است علی سلمانی قهرمان گیلانی مشت زنی آسیا  از 17 خرداد به دلیل تصادف از ناحیه پا دچار آسیب دیدگی شدید شد و برای پرداخت هزینه های عمل از مسئولین وخیرین درخواست کمک کرده بود.

وی که تا ماه گذشته در اردوی گزینشی تیم ملی مشت زنی ایران برای شرکت در المپیک ریوی برزیل حضور داشت به دلیل مشکلات مالی ومعیشتی این اردو را ترک کرد.

سه نشان طلای جوانان و یک نشان برنز مشت زنی بزرگسالان آسیا و چندین دوره قهرمانی رقابتهای بین المللی و ملی از مهمترین افتخارات علی سلمانی بوکسور گیلانی است.

کد خبر : ۳۸۳۲۰۴