خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس:

در بحثهسته‌ای متکی به رهنمودهای رهبری هستیم

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۴۶۷

زور استکبار آمریکا در دنیا باعثمی شود کشورهای علاقه مند به ایران، از ارتباط با کشورمان منع شوند.

نماینده مردم شهرستان‌های لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی گفت: در بحثهسته‌ای متکی به رهنمودهای رهبری هستیم.

به گزارش ایلنا از رشت، ایرج ندیمی، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه موفقیت در مذاکرات بخشی از زندگی ماست، گفت: ما نمی‌گوییم همه سبد دارایی‌هایمان سبد مذاکرات است اما نمی‌توانیم بگوییم اصلامذاکرات تاثیری در دارایی‌های کشور ندارد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برای صادرات نفتی و غیر نفتی باید با دنیا ارتباط برقرار کنیم، افزود: بدون درآمد‌ها و داشته‌های اقتصادی، بدون منابع چند صد میلیارد دلاری از محل صادرات و واردات نمی‌توانیم راحت زندگی کنیم و البته معنای این حرف این نیست که نمی‌توانیم زندگی کنیم.

وی با اظهار تاسف نسبت به اینکه زور استکبار آمریکا در دنیا باعثمی‌شود کشورهای علاقه‌مند به ایران، از ارتباط با کشورمان منع شوند از تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشور تشکر کرد وگفت: چه تعلیق و چه لغو تحریم‌ها را باید موفقیت بدانیم.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: همین که تیم مذاکره کننده نگذاشتند دامنه تحریم‌ها در حد گذشته افزایش یابد قابل تامل است اما این را هم باید در نظر داشت که در مذاکرات نباید مرعوب و خودباخته شوند.

ندیمی با بیان اینکه دربحثهسته‌ای متکی به رهنمودهای رهبری هستیم، گفت: ضمن رد نظریه افراطیون و تندرو‌ها خودباختگی و تسلیم را هم نمی‌پذیریم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز