خبرگزاری کار ایران

همزمان با سرارسر کشور برگزار می شود؛

همایش رهروان زینبی در ۱۱ بقعه شاخص گیلان

asdasd
کد خبر : ۲۲۰۴۶۳

آقا میرشمس الدین لاهیجان، کیاکلایه لنگرود، سیده جهان چابکسر، امامزادگان ماچیان رودسر، سید احمد ناله تربه تالش از جمله بقاع شاخص برگزار کننده همایش رهروان زینبی هستند.

حجت الاسلام ولی عادلی، با اشاره به برگزاری همایش رهروان زینبی در گیلان همزمان با سراسر کشور گفت: همایش رهروان زینبی ویژه بانوان است که با شعار «لبیک یا زینب(سلام الله علی‌ها)» در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا از رشت، وی با بیان اینکه همایش رهروان زینبی از برنامه‌های سوگواره عاشورایی است، ادامه داد: این همایش در ۱۱ بقعه متبرکه شاخص استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عادلی تصریح کرد: آقا میرشمس الدین لاهیجان، کیاکلایه لنگرود، سیده جهان چابکسر، امامزادگان ماچیان رودسر، سید احمد ناله تربه تالش از جمله بقاع شاخص برگزار کننده همایش رهروان زینبی هستند.

وی با بیان اینکه این همایش به صورت محوری در بقعه آقا سید جلال الدین اشرف برگزار می‌شود افزود: این مراسم امروز(۱۵ آبان) ساعت ۱۰ صبح باسخنرانی حجت الاسلام‌پور رضا، استاد حوزه و دانشگاه و مداحی حاج جواد کامرانی دایر می‌شود.

مدیرکل اوقاف گیلان تصریح کرد: تبیین سیره و شخصیت حضرت زینب(سلام الله علی‌ها)، تشریح خطبه آن حضرت در کوفه، تجلیل از مادران شهید و قرائت میثاق نامه خواهران که برگرفته از مبانی و اهداف نهضت حسینی است، از اهداف و برنامه‌های همایش رهروان زینبی در استان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز