خبرگزاری کار ایران

فرماندار ماسال:

اسلام دین خشونت نیست

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۷۹۲

دشمنان جهت تخریب وجهه اسلام و دور کردن نسل جوان از دین، در تلاشند.

فرماندار ماسال گفت: امروز گروهک تروریستی داعش به نام دین و اسلام، اقدام به جنایات وقیحانه و وحشیانه می‌کند این در حالی است که با نگاهی اجمالی به صدر اسلام در می‌یابیم که اسلام دین خشونت نیست.

به گزارش ایلنا از ماسال، محمود قاسم‌نژاد در جمع دانش آموزان دبیرستان دارالزهرای بخش شاندرمن، با تاکید به اینکه امنیت امروز کشور خود را مدیون رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدای گرانقدر هستیم اظهار کرد: از همین مدارس و دبیرستان‌ها بسیاری از دانش آموزان، معلمان و افراد متخصص همه تعلقات خویش را‌‌ رها کردند و به جبهه‌ها رفتند و با تمام وجود و نثار جان و مال خویش از تمامیت ارضی میهن اسلامیمان دفاع کردند.

وی افزود: جا دارد به چنین جوانانی که با تاسی از امام راحل توانستند سرنوشت ۸ سال دفاع مقدس را به نفع کشورمان رقم بزنند، افتخار کنیم.

قاسم‌نژاد با اشاره به شرایط امروز جهان، جنگ‌ها و جنایاتی که از سوی قدرت‌های استکباری و گروه‌های تروریستی مانند داعش در منطقه رقم می‌خورد خاطر نشان کرد: امروز گروهک تروریستی داعش به نام دین و اسلام، اقدام به جنایات وقیحانه و وحشیانه و کشتار پیروان ادیان و مذاهب دیگر، در منطقه خاورمیانه می‌کند، این در حالی است که با نگاهی اجمالی به صدر اسلام و نحوه رفتار پیامبر اکرم(ص) و حضرت علی(ع) با پیروان ادیان دیگر مشاهده می‌کنیم که اسلام هیچ وقت به دنبال خشونت نبوده است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز