خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس فتا گیلان خبر داد؛

برخورد با رفتار‌های هنجارشکنانه در فضای مجازی

asdasd
کد خبر : ۱۳۵۱۷۸۶

رئیس پلیس فتا گیلان از اجرای طرح عملیاتی پلیس در برخورد با ترویج مسائل غیراخلاقی در فضای مجازی گیلان همزمان با دیگر استان‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، سرهنگ امیرحسین نقی مهر گفت: با دستور سردار رادان فرمانده انتظامی کشور در سفر گیلان و درخواست مکرر مردم به ویژه کاربران فضای مجازی ، پلیس فتا استان با هرگونه فعالیت در فضای مجازی با مضمون ترویج مسائل غیراخلاقی قانونی برخورد کرده و کسانی که مرتکب این جرم شوند تحت پیگیری قضایی قرار می‌گیرند.

وی افزود: تشویق به بی حجابی، تن نمایی، مدلینگ مبتذل، لایو‌های مستهجن غیراخلاقی، پیکر تراشی و صیغه‌یابی از مصادیق قابل پیگیری در این طرح است.

رئیس پلیس فتا گیلان گفت: با اجرای طرح برخورد با رفتار‌های هنجار شکنانه در فضای مجازی از ۲۶ فروردین تاکنون، هزار و ۲۹ صفحه فضای مجازی متعلق به شهروندان گیلانی بازدید شد که برای ۴۵ کاربر اقدامات قضایی شامل تذکر، احضار، حذف و مسدود سازی صفحه مجازی انجام شد.

رئیس پلیس فتا گیلان با اشاره به برخورد قانونی با انتشار محتوای مجرمانه در فضای مجازی که موجب از بین رفتن امنیت روانی جامعه می‌شود، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه رفتار هنجار شکنانه در فضای مجازی، مورد را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی www.Cyberpolice.ir مرکز فوریت سایبری اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز