خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان در جلسه ستاد اقامه نماز:

آموزش های نماز باید از راه های مختلف برای کارکنان برگزار شود

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۲۷۴

یکایک اعضای ستاد اقامه نماز موظف به پیشبرد طرح ها و برنامه های توسعه و ترویج فرهنگ نماز در اداره کل برای رسیدن به اهداف تعیین شده هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان، نماز را یک عبادت واقعی و تشکر از نعمات خداوند متعال دانست و گفت: بایداز طریق آموزش های مختلف، کارکنان را به تاثیرات اقامه نماز اول وقت رهنمون ساخت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس " علی بخش رستمی " در اولین جلسه ستاد اقامه نماز اداره کل در سال ۹۳ افزود: یکایک اعضای ستاد اقامه نماز موظف به پیشبرد طرح ها و برنامه های توسعه و ترویج فرهنگ نماز در اداره کل برای رسیدن به اهداف تعیین شده هستند.

رستمی با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان، ادامه داد: ماه رمضان ماهی است که زمینه های معرفتی در انسانها ایجاد می شود و رسالت و تکلیف ما نیز این است که برای فراهم سازی این زمینه های معنوی اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی گفت: نظافت مساجد، تعیین متولی و امام جماعت برای نمازخانه های اداره کل و شهرستان ها، آسیب شناسی، حضور مدیران در نماز، برگزاری دوره های آموزشی تاثیرات نماز و قرآن برای کارکنان و خانواده های آنان و توزیع بسته های آموزشی بخشی از اقداماتی است که می تواند مارا در رسیدن به اهداف توسعه و ترویج فرهنگ نماز یاری کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز