خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در گلستان:

شاید معیشت و اقتصاد زیربنای مسائل فرهنگی نباشد اما در اجرای آن موثر است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۶۴۲

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: شاید معیشت و اقتصاد زیربنای مسائل فرهنگی نباشد اما در اجرای آن موثراست و اگر می خواهید قانون حجاب و عفاف  را در میدان عمل پیاده کنید مواظب باشید آثار سوء در جامعه پیدا نکند.

به گزازش ایلنای گلستان، آیت الله سیدکاظم نورمیفدی در یکصد و یازدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان اظهارکرد: در آئین نامه شورای فرهنگ عمومی  وظایف سنگینی بر عهده این شورا گذاشته شده است.مواردی را که در آئین نامه شورای فرهنگ عمومی مربوط به فرهنگ سازی است  تناسبی با شواری فرهنگ عمومی استان ها ندارد.

وی گفت: باید در شورای فرهنگ عمومی برای حل مشکلات  ، مسئله محور عمل نمائیم و از تکرار مکررات در مسائل مهم فرهنگی پرهیز کنیم.

وی تصریح کرد: مسئله اتحاد و همدلی استان تلاش یک روز ، دو روز  نیست و بیش از چهل سال است که از اوایل انقلاب علمای فریقین دست در دست هم زحمت ها کشیدند و نگذاشتند خدشه ای به مقوله مهم وحدت وارد شود.

وی ادامه داد: در مسئله عفاف و حجاب دوران هایی را پشت سر گذاشتیم و اگر بنا است این طرح عملیاتی شود و این فریضه اسلامی و قرآنی بصورت فرهنگ گسترش پیدا کند باید چگونگی و نحوه برخورد آن در میدان عمل با ظرافت  مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز