خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

بیش از ۴ هزار کارگر گلستانی در قالب اعضای بسیج سازماندهی شده اند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۷۱۹

رئیس بسیج کارگران و کارخانجات استان گلستان گفت: بیش از ۴ هزار کارگر گلستانی در قالب اعضای بسیج سازماندهی شده اند و در سال گذشته   ۳۰۰۰  بسته معیشتی بین کارگران نیازمند توزیع شده است.

سرهنگ علی اکبر رجبی در گفت وگو با ایلنای گلستان اظهار کرد: در یک سال گذشته در گلستان مشکلات بیش از ۵۰ واحد تولیدی و صنعتی را برطرف کردیم و خوشتبختانه با این اقدام منجر به تثبیت شغل بیش از حدود ۱۰۰۰ کارگر در این واحدها شد‌ه است.

وی ادامه داد: با اقدمات انجام شده توانستیم بیش از ۴ هزار نفر از کارگران که در واحدهای تولیدی و کارخانجات استان  گلستان مشغول به کار هستند در قالب اعضای بسیج سازماندهی کنیم.

رجبی تصریح کرد: بیش از ۷۰ پایگاه بسیج در کارخانه جات استان فعالیت می کنند و طی یک سال اخیر ۳۰۰۰ بسته معیشتی بین کارگران نیازمند در گلستان توزیع کردیم.

وی بیان کرد: در هفته کار و کارگر سرکشی از واحد های صنعتی وکارخانه جات،دیدار با خانواده شهدا،تجلیل از کارگران وتولید کنندگان،کمک مومنانه وبسته های معیشتی،میز خدمت و رفع موانع تولید و...برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: کارگران در خط مقدم تولید و سربازان جنگ اقتصادی هستند ودر دین مبین اسلام، کارگر از جایگاه رفیعی برخوردار است.جامعه کارگری باید از لحاظ معیشت تامین شود و امنیت شغلی در اولویت مسئولین قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز