خبرگزاری کار ایران

تفاهم نامه سرمایه گذاری طرح طبیعت گردی آشوراده امضا شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۴۹۹۱

تفاهم نامه طرح طبیعت گردی آشوراده به امضای علی محمد زنگانه استاندار گلستان، حسن اکبری معاون سازمان حفاظت محیط زیست، رضا انجم شعاع مدیر عامل صندوق ملی محیط زیست و ارازولی ناعمی سرمایه گذار بخش خصوصی رسید.

به گزارش ایلنای گلستان، در این جلسه علی محمد زنگانه استاندار گلستان ضمن تقدیر از همراهی سازمان حفاظت محیط زیست اظهار کرد: طرح طبیعت گردی و گردشگری آشوراده تنها شامل ۲۲ هکتار طبیعت گردی داخل جزیره نمی شود بلکه ۱۳۸ هکتار در ساحل بندرترکمن را نیز در بر می گیرد که البته این فضا می تواند برای سرمایه گذار ارزش اقتصادی داشته باشد.

وی ادامه داد: ظرفیت اراضی تحت مدیریت دستگاه ها نظیر ۲۴ هکتاری در اختیار ماهیان خاویاری، ۱۹ هکتاری بافت تحت مدیریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اردوگاه دانش آموزی تحت مالکیت آموزش و پرورش می تواند بدون بارگذاری جدید امکان گردشگردی و طبیعت گردی را فراهم آورد.

وی بیان کرد: همراهی شورای راهبری محیط زیست بسیار راه گشا بوده و تمامی اقدامات در چارچوب موضوعات محیط زیستی است و از تمامی محیط بانان می خواهم هر موضوع خارج از عرف موضوعات محیط زیستی را گزارش دهند تا در کمترین زمان ممکن پیشگیری از اقدامات معارض با محیط زیست صورت گیرد.

لازم به ذکر است، شرکت صندوق پروژه گردشگری آشوراده با تفاهم نامه صندوق ملی محیط زیست و سرمایه گذار شکل گرفته و پس از اخذ مصوبه ماده ۲۳ و تجهیز کارگاه ، اجرای آن آغاز می شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز