خبرگزاری کار ایران

شرکت گاز استان گلستان پیشرو در ارائه خدمات الکترونیکی

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۸۵۲

خدمات و امورات الکترونیکی در سایت این شرکت متنوع بوده و مردم شریف و مشترکین عزیز استان با مراجعه به سایت گاز گلستان به آدرس www. nigc - golestan. ir و انتخاب سامانه الکترونیکی مورد نظر به راحتی می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

ایلنا: مدیر عامل گاز گلستان گفت: در زمینه فراهم نمودن رفاه حال متقاضیان و مشترکین این شرکت با بهره گیری از سیستم‌های نوین نرم افزاری مفتخر است تا در ارائه خدمات الکترونیکی پیشرو باشد.

به گزارش ایلنا از گرگان، رمضانعلی سنگدوینی افزود: درحال حاضر سامانه‌های الکترونیکی زیادی را در بخشهای مختلف منجمله اشتراک پذیری گاز صنایع و مجتمع‌های مسکونی، خدماتی و گاز خانگی در سایت شرکت راه اندازی کردیم تا مردم شریف استان بتوانند از خدمات الکترونیکی ارائه شده به نحو مطلوبی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: از خدمات ارائه شده دیگر شرکت می‌توان به درخواست علمک، اعلام شماره کنتور، نمایش محاسبه گاز بهاء، پرتال راهنمای مشترکین، مشاهده وضعیت صورتحساب، پرداخت الکترونیکی گاز بهاء، پرتال دفا‌تر پیش خوان دولت، دریافت شکایات و انتقادات و پیشنهادات، سامانه پیام کوتاه، نظر سنجی، ارسال اخبار گاز گلستان و… اشاره کرد.

وی اذعان داشت: خدمات و امورات الکترونیکی در سایت این شرکت متنوع بوده و مردم شریف و مشترکین عزیز استان با مراجعه به سایت گاز گلستان به آدرسwww. nigc - golestan. ir و انتخاب سامانه الکترونیکی مورد نظر به راحتی می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

سنگدوینی در ادامه گفت: این شرکت همواره مشتری مداری را سر لوحه اهداف خود قرار داده و برنامه‌های متنوعی را در راستای مشتری مداری و پاسخگوئی به نیاز مشتریان در دست برنامه ریزی و اجرا دارد ضمن اینکه خوشبختانه استقبال مردم در بهره گیری از سیستمهای الکترونیکی روز به روز در حال افزایش است.

مدیر عامل گاز گلستان در پایان ابراز داشت: با توسعه و گسترش روز افزون دانش بشری درعرصه جهانی و الکترونیکی شدن خدمات این شرکت با بهره گیری ازآخرین فنآوری‌ها، دانش فنی و تخصصی موفق شد عرصه خدمات رسانی خود را توسعه داده و تلاش دارد در پاسخ به اعتماد مردم و به منظور فراهم نمودن رفاه حال مشتریان خود کلیه امورات خود را متناسب با نیاز جامعه بصورت الکترونیکی ارائه کرده وهر روز بر دامنه آن بیافزاید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز