خبرگزاری کار ایران

امیر عبدی: روسیه میزبان خوبی برای مسابقات جهانی نبود/ اگر در مسابقات بعدی حضور داشته باشم حتما جبران می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۲۸۵

امیر عبدی فرنگی کار کشورمان گفت: متاسفانه در دور اول به اوگنی بایدوسف کشتی گیر میزبان خوردم و در گروه شانس مجدد نتوانستم مدالی کسب کنم.

امیر عبدی فرنگی کار کشورمان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص شرایط برگزاری مسابقات و عملکردش در این رقابت‌ها گفت: سطح مسابقات جهانی بسیار بالا بود و متاسفانه از کاروان کشتی فرنگی کشورمان صاحب یک مدال طلا توسط امیررضا ده بزرگی در وزن 55 کیلوگرم شدیم و ایمان محمدی، محمد حسین آذرم دخت و امیر محمدبیات در اوزان 63و 77 و 130 کیلوگرم صاحب مدال برنز شدیم. متاسفانه در دور اول به اوگنی بایدوسف کشتی گیر میزبان خوردم و در گروه شانس مجدد نتوانستم مدالی کسب کنم. همه بچه ها آمادگی بالایی داشتند ولی با بد شانسی مواجه شدیم می‌توانستیم تعداد مدال بیشتر و خوشرنگ تری را بدست آوریم امیدواریم در مسابقات بعدی جبران کنیم.

عبدی درباره میزبانی  روسیه توضیح داد: راستش میزبانی اصلا خوب و در سطح مسابقات جهانی نبود. ما نمی‌توانسیم به خوبی غذا بخوریم با اینکه آقای روح الله میکائیلی برایمان تغذیه فراهم کرده بود. من در وزن 72کیلوگرم کشتی گرفتم اما بدون رژیم به علت شرایط بد میزبانی یک کیلو کاهش وزن داشتم که این موضوع در کشتی خیلی تاثیرگذار است. مسابقات جام تختی به میزبانی ایران از سطح خیلی خوبی در مقایسه با روسیه برخوردار بود.

 

فرنگی کار کشورمان در خصوص آغاز تمرینات پس مسابقات جهانی بیان کرد: در مسابقات لب من پاره شد و چندین بخیه خورده است. باید کمی بهبود پیدا کند تا چند روز دیگر به میدان بروم و تمریناتم را آغاز کنم. خیلی ممنونم از خانواده‌ام که همیشه کمکم کردند و شرمنده خانواده و مردم عزیز ایرانم که نتوانستم دست پر از مسابقات جهانی روسیه بازگردم، امیدوارم در میادین بعدی بتوانم جبران کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز