خبرگزاری کار ایران

سوریان از روز اول در اردو حاضر شد؛

پازاج: عبدولی منافع شخصی را به منافع ملی ترجیح داد / کسی را اجبار نمی‌کنیم در اردو حاضر شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۷۷۹

در اردوهای اخیر ملی‌پوشان مدال آور نیز همکاری لازم را داشتند. کشتی‌گیرانی مانند سوریان، نوروزی، اخلاقی، بیابانگرد و علیاری که در مسابقات آسیایی و جهانی هم بودند در اردوها شرکت می‌کردند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: به سلامتی اردوی چهارم ملی‌پوشان به اتمام رسید و از سوم بهمن مجدداً اردوی پنجم خود برای حضور پرقدرت‌تر در مسابقات جام‌جهانی آغاز خواهیم کرد.

احد پازاج در گفت‌وگو با ایلنا با اشاره به برنامه تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در مسابقات جام‌جهانی بیان داشت: اردوی پنجم ما سوم تا ۱۳ بهمن‌ماه خواهد بود. بعد از آن کشتی‌گیران چند روز استراحت خواهند کرد و پس از بازگشت اردو تا آغاز مسابقات ادامه می‌یابد. در این بین نکته‌ای که باید متذکر شوم اینکه در اردوهای اخیر ملی‌پوشان مدال‌آور نیز همکاری لازم را داشتند. کشتی‌گیرانی مانند سوریان، نوروزی، اخلاقی، بیابانگرد و علیاری که در مسابقات آسیایی و جهانی هم بودند در اردوها شرکت می‌کردند.

وی ادامه داد: ان‌شااله در مسابقات جام‌جهانی به مانند سال گذشته عنوان قهرمانی را به دست خواهیم آورد. خوشبختانه مسابقات جهانی به مانند سال قبل در کشورمان برگزار می‌شود و می‌توانیم از حمایت هواداران برخوردار شویم. البته امسال به دلیل اینکه ۸ تیم در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند حساسیت زیادی را شاهد خواهیم بود.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان اینکه بسیاری از کشورها در کشتی فرنگی پیشرفت قابل توجهی داشته‌اند، بیان داشت: خوشبختانه در اردوها مشکل خاصی نداشتیم، اما متاسفانه فدراسیون به دلیل ترافیک کاری از لحاظ مالی در مضیقه است، ولی همیشه بهترین امکانات را برای ما فراهم کرده و نمی‌گذارد کادر فنی تیم ملی زجر بکشند. با این حال امیدوارم وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به کمک کشتی بیایند تا مدیران آن بتوانند راحت‌تر امور انجام دهند.

وی درخصوص عدم حضور عبدولی در تمرینات تیم ملی گفت: ما در ۳ اردو او را دعوت کردیم، ولی به اردو نیامد و دیگر برای اردوی چهارم دعوتش نکردیم. ما کسی را اجبار نمی‌کنیم در اردو حاضر شود، کشتی‌گیرانی مانند سوریان خودشان از روز اول در اردو حاضر شدند.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی افزود: عبدولی الان هم بخواهد به اردو برگردد باید شرایطش بررسی شود و بگوید برای چه در اردوها حاضر نشد، اگر دلیل قانع‌کننده‌ای داشته باشد بازگشتش را بررسی می‌کنیم. اگر هم نیامد، ما جوانان خوبی داریم که جانشین او شوند. اگر عبدولی در مسابقات جام جهانی بود به دلیل تجربه بالایش می‌توانست ما را کمک کند، اما متاسفانه برخی دوستان منافع شخصی را به منافع تیم ملی ترجیح می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز