خبرگزاری کار ایران

کشتی آزاد جام دیمیتریف - روسیه؛

قاسم‌پور به گروه شانس مجدد رفت / حذف ۲ آزادکار ایرانی

asdasd
کد خبر : ۱۵۱۶۹۰

کامران قاسم پور در وزن ۷۴ کیلوگرم پس از پیروزی برابر کشتی گیر روس در دور دوم مقابل آزادکار روس ضربه فنی شد و با توجه به حضور وی در دیدار فینال، قاسم‌پور به گروه شانس مجدد رفت.

کامران قاسم پور نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم تیم کشتی آزاد جوانان کشورمان به گروه شانس مجدد رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام دیمیتریف روسیه راه یافت.

به گزارش ایلنا، روز نخست رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام دیمیتریف روسیه از صبح امروز به وقت محلی در شهر یاکوتسک روسیه آغاز شد که کامران قاسم‌پور نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم کشورمان به گروه شانس مجدد رفت و کشتی‌گیران اوزان ۵۰ و ۶۰ کیلوگرم ایران حذف شدند.

کامران قاسم پور در وزن ۷۴ کیلوگرم پس از پیروزی برابر کشتی گیر روس در دور دوم مقابل آزادکار روس ضربه فنی شد و با توجه به حضور وی در دیدار فینال، قاسم‌پور به گروه شانس مجدد رفت. وی در این مرحله ابتدا به مصاف حریفی از کشور لیتوانی می‌رود و در صورت برتری به دیدار رده‌بندی راه می‌یابد.

در وزن ۵۰ کیلوگرم خیراله قهرمانی پس از شکست ۷ بر ۵ در دیدار نخست مقابل حریف روس با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال به گروه شانس مجدد رفت اما در این مرحله در حالی که باید در دیدارهای عصر مقابل رقیبش کشتی می‌گرفت به دلیل عدم هماهنگی مسئولان برگزاری، صبح روی تشک حاضر شد و با شکست دوم مقابل حریف روس از دور رقابت‌ها کنار رفت.

ایمان صادقی در وزن ۶۰ کیلوگرم نیز در دور نخست مقابل حریفی از روسیه شکست خورد و با توجه به اینکه این کشتی گیر به دیدار فینال نرسید، صادقی از دور رقابت‌ها کنار رفت.

مسابقات چهار وزن دوم این رقابت‌ها، فردا برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز