خبرگزاری کار ایران

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان؛

تشکیل اتاق فکر همایش قانون و امر به معروف

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۱۹۱

شناسایی و تبیین فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر با رویکرد حاکمیت قانون و بهره‌مندی از نظرات اندیشمندان از جمله اهداف برگزاری همایش ملی قانون و امر به معروف و نهی از منکر است و این همایش در سال جاری برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کرمان در نشست تخصصی استانی همایش ملی قانون و امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: اتاق فکر همایش ملی قانون و امر به معروف و نهی از منکر در استان کرمان تشکیل شده است.

به گزازش ایلنا از کرمان، حمید خالقی افزود: شناسایی و تبیین فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر با رویکرد حاکمیت قانون و بهره‌مندی از نظرات اندیشمندان از جمله اهداف برگزاری همایش ملی قانون و امر به معروف و نهی از منکر است و این همایش در سال جاری برگزار می‌شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان ادامه داد: سه سئوال در برگزاری نشست‌های تخصصی استانی همایش ملی قانون و امر به معروف و نهی از منکر مطرح شده است که با برگزاری سه کارگروه تخصصی به این سئوال‌ها پاسخ داده می‌شود.

خالقی عنوان کرد: اتاق فکر همایش ملی قانون و امر به معروف و نهی از منکر در استان کرمان با حضور دادستان مرکز استان تشکیل شده است و تصمیماتی هم اخذ شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز