خبرگزاری کار ایران

سرپرست شرکت گاز استان کرمان خبر داد:

اجرای خطوط انتقال گاز در بخش شهری و روستایی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۷۰

سرپرست شرکت گاز استان کرمان از اجرای بیش از ۱۰۱۵۹ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع گاز در بخش شهری و روستایی در استان پهناور کرمان خبر داد.

کرمان - ایلنا: محمد علی ودیعتی گفت: مهم‌ترین اولویت مجموعه شرکت گاز اجرای خطوط انتقال گاز در بخش شهری و روستایی استان است.

به گزارش ایلنا از کرمان وی افزود:: به منظور توسعه شبکه گازرسانی و پوشش جامع مناطق مختلف شهری و روستایی استان، بیش از ده هزار کیلومتر شبکه و خطوط انتقال گاز در سطح این استان اجرا و نصب شده که ۵هزار ۶۶۴ کیلومتر خطوط انتقال گاز در بخش شهری و ۴ هزار و ۴۹۵کیلومتر خطوط انتقال گاز در بخش روستایی انجام شده است.

وی تصریح نمود: در سال‌های اخیر مجموعه انتقال گاز کشور و استان در مسیر بی‌پایان تعالی گام‌های خوبی برداشته ودر این زمینه استان کرمان با توجه به اینکه یکی از پهناور‌ترین استانهای کشور است توزیع گاز و اجرای خطوط انتقال گاز در مسیر‌های آن کار بسی مشکل و سختی است و امید است با همکاری و مساعدت مردم و مسئولین بتوانیم هر ساله این روند انتقال گاز را افزایش دهیم.

وی اظهار داشت: در شرکت گاز استان کرمان فضا باید طوری باشد که اعتماد در تمام سطوح بین کارکنان وجود داشته باشد و کارکنان نسبت به کار خود متعهد بوده و با انگیزه کار کنندوبه لحاظ اینکه همه کار‌ها با تجهیزات و ماشین آلات انجام نمی‌شود و توجه به نیروی انسانی متعهد برای پیشبرد کار‌ها بسیار مهم‌تر است.

وی خاطر نشان کرد: در استان کرمان در حدود ۷۸۵ هزار خانوار در بخش شهری و روستایی ساکن است که با تلاش و کوشش مجموعه گاز کرمان بحمدا… توانستیم ۴۱۶ هزار خانوار را در استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دهیم.

وی در خاتمه افزود: ۱۵۳۱ کیلومتر خطوط انتقال گاز موجود دراستان کرمان انجام شده که امیدواریم با تخصیص بودجه کافی بتوانیم عملیات گازرسانی به شهر‌ها و روستاهای استان کرمان را گازدارنموده تا همه از این نعمت خداددادی استفاده نمایند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز