خبرگزاری کار ایران

سردبیر پایگاه خبری مادنا در گفتگو با ایلنا:

هدف از راه اندازی پایگاه خبری " مادنا " جلوگیری از گسترش فضای تخریب است

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۵۴۶

پایگاه خبری تحیلی مادنا عملا از چند هفته گذشته وارد عرصه اطلاع رسانی در دنیای مجازی شده است.

سردبیر پایگاه خبری مادنا، با اشاره به اهداف اصلی راه اندازی این پایگاه خبری، گفت: این پایگاه وابسته به هیچ یک از جریانهای سیاسی کشور و استان کرمانشاه نمی باشد.

سردبیر پایگاه خبری مادنا در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در کرمانشاه تاکید کرد: شاید بتوان گفت که اولین و مهمترین هدف از راه اندازی پایگاه خبری مادنا در فضای مجازی، جلوگیری و مبارزه با فضای تخریب و… در بین برخی رسانه های مجازی در کشور و به ویژه در استان کرمانشاه است.

وی بیان داشت: هدف دیگر پرسنل و خبرنگاران این پایگاه، اطلاع رسانی دقیق، سریع و بدون حاشیه سیاسی اخبار استان کرمانشاه و برخی دیگر از خبرهای کشوری است.

سردبیر پایگاه خبری مادنا با اشاره به اینکه این سامانه پذیرای مقالات، گزارشها و.. تمامی اصحاب قلم می باشد، تاکید کرد: دوستانی که می توانند ما را در هرچه پربارتر شدن سایت مادنا یاری کنند می توانند مقالات، اخبار و دیگر موضوعات مدنظر خود را به آدرس info @ maadna. ir ارسال کنند.

خاطرنشان می شود، آدرس این پایگاه خبری www. maadna. ir می باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز