خبرگزاری کار ایران

چهارمین حلقه چاه آب اسلام آباد غرب وارد مدار بهره برداری شد / اجرای ۶۰۰۰ متر لوله‌گذاری آب و فاضلاب

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۰۵۰

چهارمین حلقه چاه آب شرب، شهر اسلام آباد غرب وارد مدار بهره برداری شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر اسلام آباد غرب با اشاره به اینکه تأمین آب شرب این شهر از ۱۷ حلقه چاه عمیق با دبی استحصالی حدود ۲۶۰ لیتر در ثانیه، تأمین می شود، افزود: از ابتدای سال ۹۲ که شهر اسلام آباد غرب با تشدید کم آبی مواجه گردیده بود این امور عملیات حفاری چندین حلقه چاه آب را در دستور کار خود قرار داد و از آن تاریخ تا اکنون چهار حلقه چاه حفاری، تجهیز و وارد مدار بهره برداری شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در اسلام آبادغرب، علی حسین منصوری اضافه کرد: همچنین این امور عملیات حفاری پنجمین حلقه چاه جدید آب را در حاشیه کمربندی ایلام آغاز کرده است، و در آینده نزدیک چاه مورد نظر نیز وارد مدار بهره برداری خواهد شد.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر اسلام آباد غرب ضمن تقدیر و تشکر از همشهریان محترم به دلیل تعامل و همکاری در طول مدتی که شهر با کمبود آب شرب روبرو بوده، خواستار تداوم همکاری مردم در زمینه مدیریت مصرف آب با امور آب و فاضلاب اسلام آباد غرب شد و افزود: چنانچه مردم مصرف بهینه آب را رعایت نکنند، بحران کم آبی شهر اسلام آباد غرب را تهدید خواهد کرد، لذا صرفه جویی و استفاده درست از آب تنها راه مقابله با کم آبی خواهد بود.

وی اضافه نمود: هم اکنون حدود بیش از ۲۲۹۱۲ مشترک در حال استفاده از خدمات این مجموعه هستند، و از ابتدای سال جاری نیز ۷۱ انشعاب جدید به متقاضیان واگذار شده است.

اجرای ۶۰۰۰ متر لوله گذاری آب و فاضلاب در شهر اسلام آباد در سال گذشته

مدیر امور آب و فاضلاب شهر اسلام آباد گفت: در سال گذشته شاهد اجرای ۱۸۵۰متر لوله گذاری شبکه فاضلاب در سایزهای ۲۰۰،۳۰۰ و ۴۰۰ میلیمتری بهمراه نصب انشعابات فاضلاب به تعداد ۴۸۷فقره در شهراسلام آباد بودیم.

علی حسین منصوری گفت: علاوه بر انجام شبکه گذاری فاضلاب، این امور لوله گذاری آب را در دستور کار خود قرار داده که حاصل آن اصلاح و بازسازی۴۱۵۵ از شبکه توزیع آب در شهر اسلام آباد بوده است.

وی اظهار داشت: با توجه به انجام اصلاح و بازسازی شبکه آب و فاضلاب در این شهر اقداماتی دیگری از قبیل، تعویض کنتورهای خراب و فرسوده به تعداد ۱۲۱۶ دستگاه، نشت یابی شبکه توزیع آب بطول ۲۸ کیلومتر، شناسایی و جمع آوری ۷۸ فقره انشعاب غیر مجاز آب، رفع حادثه آب به تعداد۱۷۵۱ مورد، شستشوی شبکه های فاضلاب بطول ۱۵۶ کیلومتر، تعویض دریچه های فاضلاب و مرئی نمودن منولهای فاضلاب به تعداد ۲۰۰ مورد انجام شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر اسلام آباد تصریح کرد: تعداد۲۸۸ مورد آزمایشات شیمیایی فاضلاب، ۷۴۴ مورد آزمایشات میکروبی آب و انجام آزمایشات کلر باقیمانده شبکه و مخازن به تعداد ۱۶۱۳۴ مورد از اهم فعالیت های این امور در شهر اسلام آباد غرب در این مدت است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز