خبرگزاری کار ایران

دریاچه " سراب قنبر " کرمانشاه لایروبی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۴۵۰

مدیریت آب و فاضلاب شهر کرمانشاه از شستشو و لایروبی دریاچه سراب قنبر کرمانشاه خبر داد.

ایلنا: مدیریت آب و فاضلاب شهر کرمانشاه اظهار داشت: برای ارائه خدمات مطلوب و مناسب به شهروندان و بالابردن کیفیت آب مصرفی در شهرکرمانشاه، با نظارت کار‌شناسان بهره برداری این مدیریت، لایروبی و شستشوی سراب قنبر انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنای کرمانشاه، برومند فخاری با بیان اینکه برنامه بهسازی و شستشو سراب قنبر ۲۰روز بطول انجامید، در مورد نحوه عملیات شستشوی و لایروبی سراب قنبر، افزود: یکی از دلایل منحصر به فرد بودن شستشوی امسال نسبت به سال‌های گذشته این بود؛ که امسال با اقداماتی از قبیل اصلاح شبکه و «رینگ» لوله‌های اصلی و با به مدار آوردن منبع ذخیره آب جمهوری این امکان را فراهم شد تا در زمان شستشوی و لایروبی سراب از قطع شدن آب ۲ هزار مشترک که از این سراب تامین می‌شوند جلوگیری کنیم.

وی تاکید کرد: مدیریت آب و فاضلاب شهر کرمانشاه در راستای رسالت خطیر خود مبنی بر تولید و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی برای شهروندان، هر ساله اقدام به شستشو و لایروبی مخازن ذخیره آب شرب در این در شهر کرمانشاه می‌کند.

فخاری در پایان نیز از همه شهروندان درخواست کرد با توجه به محدودیت و کمبود آب در مصرف آن صرفه جویی کنند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز