خبرگزاری کار ایران

شهردار کرمانشاه:

شهرداری هرگز اجازه پرداختن به حاشیه‌ها را ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۱۴۵

اجازه نخواهیم داد سازمان شهرداری وقت خود را با پرداختن به حاشیه ها تلف کند و هرگز اجازه پرداختن به حاشیه ها را نخواهیم داد و تنها برای رسیدن به برنامه های مصوب شورا تلاش خواهیم کرد.

ایلنا: شهردار کرمانشاه با تأکید بر اینکه برای تحقق توسعه پایدار شهری باید شرایطی فراهم شود تا امکان بسترسازی توسعه پایدار انسانی و بهبود رفاه اجتماعی شهروندی، فراهم شود، اظهار داشت: در چنین بستری می‌توان به برقراری عدالت اجتماعی، طراحی اقلیمی هماهنگ با محیط زیست انسانی، تقویت ساختارهای همبستگی اجتماعی همچون تعهد و مسئولیت پذیری، تقویت بنیانهای اجتماعی و خانوادگی و احیای محیط زیست همگانی، ایجاد انتظام ساختاری در فضای شهری برای ادراک زیبا‌شناختی و خوانایی شهری و بهبود بهره گیری از فضاهای شهری و افزایش رضایت شهروندی و یکپارچگی بخشی به ساختار بصری محیط و منظر شهری اشاره کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا در کرمانشاه، پیمان قربانی به حضور دو ساله‌اش در شهرداری کرمانشاه اشاره کرد و با بیان اینکه در دو سال فعالیت خود تمام تلاشش را به کار گرفته تا اهداف سازمانی و تشکیلات مدیریت شهری را محور فعالیت‌های خود قرار دهد، افزود: علیرغم تلاش‌های صورت گرفته بسیاری از مشکلات شهر کرمانشاه هنوز به قوت خود باقیست که رفع این مشکلات همکاری و هم افزایی شورا را با شهرداری می‌طلبد.

قربانی به شرایط مطلوب آب و هوایی و جغرافیایی شهر کرمانشاه به عنوان شرایطی که باید یک زندگی مطلوب را برای ساکنان آن ایجاد کند، یادکرد و یادآورشد: علیرغم این موقعیت، نواقص و کاستی‌های بسیاری که سال‌ها به دلیل مشکلات متعدد در شهر ایجاد و روی هم تلنبار شده که این مشکلات درکنار جمعیت بسیار ساکن در این شهر، شرایط موجود را با مشکلات فراوانش برای ما فراهم کرده است.

قربانی ابراز امیدواری کرد با حداکثر همکاری شهرداری و شورا به هدف نهایی که رسیدن به کرمانشاهی مطلوب‌تر برای ساکنانش است، برسیم.

شهردار کرمانشاه با اشاره به اینکه فرصت خدمتگزاری به مردم به راحتی به دست نیامده، گفت: اجازه نخواهیم داد سازمان شهرداری وقت خود را با پرداختن به حاشیه‌ها تلف کند و هرگز اجازه پرداختن به حاشیه‌ها را نخواهیم داد و تنها برای رسیدن به برنامه‌های مصوب شورا تلاش خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: باید در این دوره تلاش کنیم تا با کمک شورا راهبردهای اساسی را برای رسیدن به شاخص‌های شهری مطلوب پیگیری کنیم.

قربانی حمل و نقل بهتر و زیست شهری مطلوب را محور توسعه پایدار عنوان کرد و افزود: بر اساس زیر مجموعه‌هایی که در این حوزه تعریف خواهد شد، شاخص‌های زندگی مطلوب را تعیین و شرایط بهتری را ایجاد خواهیم کرد.

وی در پایان با اشاره به طرح برنامه‌های مدون برای زیست شهری از تلاش خود در سنوات گذشته برای ایجاد ظاهر بهتر شهر کرمانشاه گفت و افزود: دستیابی به این مهم کار بسیار سختی است، اما تا آنجا که توانستیم سعی در هرچه زیبا‌تر کردن شهر کرمانشاه کردیم و تا حدودی نیز در این زمینه موفق شدیم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز