خبرگزاری کار ایران

حمایت جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران کرمانشاهی از استانداری شعبانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۸۴۳

جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان کرمانشاه با ارسال نامه‌ای به دکتر روحانی خواستار توجه دولت به خواست ایثارگران در زمینه انتخاب استاندار شدند.

ایلنا: جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران استان کرمانشاه با ارسال نامه‌ای به دکتر روحانی خواستار توجه دولت به خواست ایثارگران در زمینه انتخاب استاندار شدند.
به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، در این نامه که نسخه‌ای از آن در اختیار خبرگزاری ایلنای کرمانشاه قرار گرفته آمده است: کشور اعتدال می‌خواهد و زخم‌های استان کرمانشاه با افراط و تفریط ترمیم نخواهد شد. اکنون که محمدرضا شعبانی به‌درستی پرچم اعتدال را سال‌هاست در کوله بار رفتار و عملکرد خویش بر دوش دارد و در طول انتخابات اخیر ریاست جمهوری با مظلومیت تمام در استان کرمانشاه از سنگر تدبیر و امید محافظت کرد و سرانجام پیروزی را در ۲۴ خرداد جشن گرفتیم؛ با توجه به سوابق کاری؛ پایبندی به دولت اعتدال؛ اجماع گسترده در سطح استان و البته مهرورزی در قبال خانواده بزرگ شهدا و ایثارگران استان کرمانشاه از ریاست محترم و محبوب کشورمان درخواست می‌کنیم با انتخاب محمدرضا شعبانی به‌عنوان استاندار اعتدال استان کرمانشاه قلب خانواده شهدا و ایثارگران استان را راضی و خشنود کنند.
در بخش دیگری از نامه ایثارگران استان آمده است: وجود و حضور استانداری اعتدالی و نزدیک به دولت و همراه آن بهتر می‌تواند در انعکاس مشکلات شهدا و ایثارگران و رفع آن‌ها مؤثر واقع افتد. ضمن آنکه روحیه پدرانه حاج محمدرضا شعبانی برای فرزندان معزز شهدا و ترمیم زخم‌های جانبازان و استمرار استقامت و صبوری آزادگان سرافراز استان مهم خواهد بود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز