خبرگزاری کار ایران

رییس اداره ثبت احوال پاوه خبر داد:

افزایش ۱۷ درصدی طلاق در پاوه

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۵۱

میزان طلاق در این شهرستان از ابتدای امسال تا پایان مرداد، نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۷.۹ درصد افزایش داشته است.

ایلنا: رییس اداره ثبت احوال پاوه در جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی، با انتقاد از عدم به موقع اعلام وقایع حیاتی توسط تعدادی از ادارات ذیربط به ثبت احوال، افزایش میزان طلاق در شهرستان پاوه را نگران کننده دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از پاوه، امین مصطفایی گفت: وقایع چهارگانه حیاتی در پنج ماه سپری شده از امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته به این صورت است که طلاق با ۱۷.۹ درصد افزایش به ۹۵ مورد، ولادت با ۱.۳ درصد کاهش به ۴۵۵، فوت با ۱۲ درصد کاهش به ۱۳۱مورد و ازدواج با ۱.۹ درصد کاهش به ۴۰۹ فقره رسیده است.

فرماندار پاوه نیز در این جلسه نیز با قدردانی از زحمات کارکنان اداره ثبت احوال، عملکرد کارکنان این اداره را مطلوب ارزیابی کرد و اعلام و ثبت به موقع وقایع حیاتی را در راستای برنامه ریزی برای عمران و توسعه کشور حائز اهمیت دانست و بر همکاری همه جانبه ادارات و ارگان‌های شهرستان با اداره ثبت احوال تاکید کرد.

حسین خدرویسی افزود: به منظور تهیه تجهیزات مورد نیاز برای صدور کارت ملی هوشمند، امسال مبلغ ۶۵۰ میلیون ریال اعتبار به اداره ثبت احوال شهرستان پاوه اختصاص داده شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز