خبرگزاری کار ایران

در آذر ماه سال‌جاری؛

۱۹ نفر در کردستان بر اثر حوادثرانندگی جان خود را از دست دادند

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۷۲

بیشترین تلفات حوادثرانندگی با ۲۵۳ مورد در جاده‌های برون شهری و پس از آن با ۳۹ مورد در مسیرهای درون شهری ۲۹ مورد در جاده‌های روستایی و یک مورد نامعلوم گزارش شده است.

ایلنا: مدیرکل پزشک قانونی استان کردستان اظهار داشت: در آذر ماه سال جاری ۱۹ نفر بر اثر حوادثرانندگیجان خود را از دست دادند که از این تعداد ۱۲ نفر مرد و ۷ نفر زن بودند.
غلامرضا همایون‌پور در گفتگو با خبرنگار ایلنا در سنندج به بیان مقایسه معاینات پزشکی قانونی استان در۹ ماه گذشته سال نسبت به مدت مشابه آن در سال قبل پرداخت و تصریح کرد: در این مدت زمانی ۳۲۲ نفر در اثرحوادثرانندگی جان خود را از دست دادند که این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که ۲۹۱ نفر در تصادفات رانندگی کشته شده بودند ۱۱ درصد افزایش نشان می‌دهد.
وی با اشاره به محل وقوع تصادفات منجر به فوت افزود: بیشترین تلفات حوادثرانندگی با ۲۵۳ مورد در جاده‌های برون شهری و پس از آن با ۳۹ مورد در مسیرهای درون شهری ۲۹ مورد در جاده‌های روستایی و یک مورد نامعلوم گزارش شده است.
همایون‌پور یادآور شد: همچنین در ۹ ماهه امسال ۴ هزار و ۳۳۱ مصدوم حوادثرانندگی به مراکز پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که از این تعداد ۳ هزار و ۱۰۰ نفر مرد ویک هزارو ۲۳۱ نفر زن هستند.
وی در پایان سخنانش با بیان اینکه مصدومین حوادثرانندگی ۹ ماهه امسال در مقایسه با مدت زمان مشابه سال قبل ۳ درصد افزایش یافته است خاطر نشان کرد: تعداد مصدومین حوادثرانندگی در این مدت ۳۷۰ نفر گزارش شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز