خبرگزاری کار ایران

با حضور ۷۰ دانش آموز دختر؛

آیین جشن تکلیف دانش‌آموزان در شهر مشکات‌کاشان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۳۴۷۷۹۵

همزمان با فرارسیدن میلاد حضرت‌زینب(س) جشن تکلیف ۷۰ دانش‌آموز دختر در آستان‌ مقدس امامزادگان سلیمان و اسحاق(ع)شهر مشکات‌کاشان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از کاشان، حجت‌الاسلام و المسلمین جعفر جنتی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگاران با  اشاره به اینکه ما براى هر عید یا هر مناسبت خوب که از طرف پروردگار، نعمتى به ما رسیده باشد، جشن مى‌گیریم تا بدین‌وسیله سپاسگزارى و شکر و شادى خود را نشان دهیم، گفت: به تکلیف رسیدن، یک عید به حساب مى‌آید چون از نظر عقلى و جسمى به حدّى رسیده‌ایم که خداوند به ما دستور مى‌دهد و ما خوشحالیم خواسته‌ها و دستورهاى او را اطاعت کنیم و بنده شایسته او به حساب آییم و چه افتخارى از این بالاتر؟ ما با «جشن تکلیف»، نعمت‌هاى خدا را گرامى مى‌داریم و این روز بزرگ را که در آن به سنّ تکلیف رسیده‌ایم، بعنوان یک روز پرشکوه و خاطره‌اى به یادماندنى به یاد مى‌سپاریم.

وی در ادامه بیان داشت: خاطره جشن‌تکلیف، یک خاطره شیرین تربیتى و معنوى است و چه خوب است امروزه جشن تکلیف در بقاع متبرکه صورت می‌پذیرد تا نوجوانان مکلف در حضور ذراری پاک خداوند متعال این عید ارزشمند را جشن بگیرند.

آیین جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر شهرهای مشکات، سن‌سن و آب‌شیرین و روستاهای اطراف امسال به همت عوامل محترم اجرایی مدارس منطقه و مرکز فرهنگی قرانی و  هیئت امناء امامزاده سلیمان(ع) شهر مشکات همزمان با فرارسیدن میلاد حضرت زینب(س) در حضور خانواده‌های دانش‌آموزان  در این مکان‌مقدس برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز