خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار کاشان:

توصیه بزرگان نشان از اهمیت توجه به سلامت فکر و جسم است

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۶۳۱

کسب دانش متناسب، توجه به تمرین قبل از عمل، تقویت قدرت تحلیل و آنالیز، افزایش صبر، مدیریت زمان، همه مقدمات یک تفکر استراتژیک هستند که مربی شطرنج به دانش آموزان خود یاد می دهد.

مهندس فخری درمراسم تقدیر از ورزشکاران ممتاز شطرنج که در محل سالن اختصاصی هیات شطرنج کاشان برگزار گردید، با اشاره به جایگاه ورزش در توصیه های پیامبر(ص) و ائمه(ع)، این توجه را نشانگر اهمیت توجه به سلامت فکر و جسم بر شمرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، معاون فرماندار کاشان درادامه، توانمند سازی نوجوانان و جوانان در مهارت تفکر و ارتقا و بهبود مستمر اندیشه محوری قبل از انجام فعالیت را موضوعی در خور تقدیر دانسته و گفت: در ورزش شطرنج، ورزشکاران در می‌یابند که قبل از حل هر مساله بایستی اندیشه کرد، تحلیل کرد و سپس به حل مساله اقدام نمود.

وی افزود: کسب دانش متناسب، توجه به تمرین قبل از عمل، تقویت قدرت تحلیل و آنالیز، افزایش صبر، مدیریت زمان، همه مقدمات یک تفکر استراتژیک هستند که مربی شطرنج به دانش آموزان خود یاد می دهد.

فخری در ادامه از آقای هاشمی تهرانی، رییس هیات شطرنج کاشان که آموزش شطرنج را با آموزش معارف و اخلاق اسلامی و تبیین مهارت های زندگی همراه نموده است تشکر کرده و اظهار امیدواری نمود در آینده نزدیک، بچه های کاشان برای عضویت در تیم ملی شطرنج برگزیده شوند.

گفتنی است هیئت شطرنج کاشان، یکی از هیات های ورزشی است که با همت آقای هاشمی توانسته است جایگاه مناسبی در سطح استان به دست آورد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز