خبرگزاری کار ایران

عبدالله زاده خبر داد؛

بازدید بیش از ۷۰ هزار گردشگر داخلی و خارجی از بناهای تاریخی کاشان

asdasd
کد خبر : ۱۵۵۲۵۳

۷۷ هزار و ۵۹۲ گردشگر داخلی و حدود ۴۰۰ گردشگر خارجی از بناهای تاریخی منطقه کاشان از ۲۸ اسفند۹۲ تا دوم فروردین ۹۳ دیدن کردند.

ایلنا: مسوول کمیته استخراج و پردازش آمار و اطلاعات شهرستان کاشان، از بازدید بیش از ۷۰ هزار گردشگر داخلی و خارجی از بناهای تاریخی این شهرستان از ۲۸ اسفند۹۲ تا دوم فروردین ۹۳ خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان «علیرضا عبدالله زاده» در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: ۷۷ هزار و ۵۹۲ گردشگر داخلی و حدود ۴۰۰ گردشگر خارجی از بناهای تاریخی منطقه کاشان از ۲۸ اسفند۹۲ تا دوم فروردین ۹۳ دیدن کردند.

وی، از بازدید ۵۵ هزار و ۳۰۹ میهمان نوروزی از مجموعه باغ موزه کاشان طی این مدت مشخص شده خبر داد و گفت: ۱۱ هزار و ۹۹۳ نفر از حمام باغ فین و ۶ هزار و ۱۶۸ نفر از موزه باغ فین کاشان طی این مدت دیدن کردند.

به گفته ی وی، ۶ هزار و ۳۳۳ نفر از خانه طباطبایی ها، ۴ هزار و ۹۵۰ میهمان نوروزی از خانه تاریخی بروجردی ها، ۴ هزار و ۵۸۸ گردشگر از خانه عباسیان، ۳ هزار و ۷۶۱ تپه های تاریخی سیلک و ۲ هزار و ۶۵۱ نفر از حمام سلطان امیر احمد کاشان طی مدت مشخص شده بازدید کردند.

مسوول کمیته استخراج و پردازش آمار و اطلاعات شهرستان کاشان افزود: عروس باغ های ایران " باغ فین "، خانه های تاریخی طباطبایی و خانه بروجردی ها از ۲۸ اسفند ۹۲ تا دوم فروردین ۹۳ به ترتیب رتبه های اول تا سوم بازدید مردمی را از آن خود کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز