خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل:

محرومیت در شهر نوش آباد بیشتر از شهرهای مجاور است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۵۶

محرومیت در شهر نوش آباد از شهرهای مجاور خیلی بیشتر است، نوش آباد با توجه به وضعیت جمعیت در زمان جنگ بیشترین شهید را تقدیم انقلاب نمود از نظر عدالت اجتماعی الان باید بهترین وضعیت عمرانی و آبادنی را می داشت.

ایلنا: نماینده مردم شهرستانهای کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی گفت: محرومیت در شهر نوش آباد از شهرهای مجاور خیلی بیشتر است، نوش آباد با توجه به وضعیت جمعیت در زمان جنگ بیشترین شهید را تقدیم انقلاب نمود از نظر عدالت اجتماعی الان باید بهترین وضعیت عمرانی و آبادنی را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار حبرگزاری ایلنا در آران و بیدگل «عباسعلی منصوری آرانی» در مراسم بزرگداشت معلم شهید غلامحسین طاهرزاده در شهر نوش آباد مهم‌ترین راهکار مقابله با تهاجم فرهنگی را ایجاد اشتغال دانست.

منصوری گفت: نوش آباد از پتانسیل‌های بالایی برخوردار است که از جمله آن‌ها بحثگردشگری و وجود شهر زیرزمینی است که خود می‌تواند در رونق گردشگری منطقه تاثیر گذار باشد و در کنار آن اگر شهرک صنعتی نوش آباد را فعال کنیم و در نتیجه اشتغال ایجاد شود از تهاجم فرهنگی جلوگیری خواهد شد.

وی در ادامه افزود: اتحاد بین مردم نوش آباد مهم‌ترین مسئله است باید همه هیات مذهبی، مسئولین شهر با کمک اینجانب که در حال حاضر نماینده هستم مشکل بیکاری برای جوانان و همچنین خدمات رفاهی را حل و فصل نماییم.

منصوری در ادامه این جلسه اظهار داشت: محرومیت در شهر نوش آباد از شهرهای مجاور خیلی بیشتر است، نوش آباد با توجه به وضعیت جمعیت در زمان جنگ بیشترین شهید را تقدیم انقلاب نمود از نظر عدالت اجتماعی الان باید بهترین وضعیت عمرانی و آبادنی را می‌داشت.

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان در ارتباط با مقام شهیدان خاطرنشان کرد: شهدا، شهید شدند تا جمهوری اسلامی یک کشور الگو برای جهانیان باشد، شهدا شهید شدند تا اسلام برقرار باشد ولایت فقیه باشد، عدالت باشد. جلسه برای یک شهید برای همه شهیدان است.

«منصوری» گفت: پیش بینی حضرت امام خمینی(ره) به کشورهای عربی به ویژه کویت و عربستان که صدام به شما رحم نخواهد کرد و همین هم شد و در مسئله جنگ عراق هوشیاری رهبری ایران باعثشد تا حکومت عراق یک حکومت شیعه باشد.

مراسم بزرگداشت معلم شهید غلامحسین طاهرزاده همزمان با گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس در مسجد جامع عتیق با حضور نماینده مردم آران و بیدگل، امام جمعه شهر نوش آباد، اعضای شورای اسلامی شهر نوش آباد، دادستان شهرستان آران و بیدگل، تعدادی دیگر از مسئولان و جمعی از خانواده‌های شهدا و مردم شهر نوش آباد برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز