خبرگزاری کار ایران

اعتراض نیروهای پیمانکار مخابرات نیشابور به شرایط شغلی/ مسئولان: مشکلات کارگران با پیمانکار است

asdasd
کد خبر : ۹۶۱۴۷۹

کارگران پیمانکاری مخابرات نیشابور در اعتراض به عدم دریافت حقوق مردادماه و قراردادهای شغلی، روز گذشته دست از کار کشیدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، روز گذشته کارگران پیمانکاری مخابرات نیشابور در اعتراض به عدم دریافت حقوق مردادماه و همچنین در اعتراض به نوع و چیدمان قراردادهای پیشنهادی پیمانکار، دست از کار کشیدند.

این کارگران با بیان اینکه در حق پیمانکاری‌ها اجحاف می‌شود، می‌گویند: بارها به قراردادهای شغلی و المان‌های آن اعتراض کرده‌ایم اما فایده‌ای نداشته است؛ ناچار شدیم دست از کار بکشیم و به این ترتیب، نارضایتی خود را به مجموعه مخابرات نشان بدهیم.

این کارگران خواستار رفع تبعیض در مخابرات و عقد قرارداد مستقیم با مجموعه هستند؛ این درحالیست که محمود شهرآبادی، مدیر مخابرات نیشابور در گفتگو با یک رسانه محلی گفته است: امروز نیروهای پیمانکار مخابرات که به‌صورت کشوری مشغول به فعالیت هستند در نیشابور به دلیل مشکلات قراردادی امسال و عدم دریافت حقوق مردادماه در محل کار حاضر نشده‌اند.

وی افزود: یک پیمانکار به صورت کشوری متولی نیرو‌های مخابرات است و فقط نیروهای نیشابوری به قراردادشان اعتراض کرده‌اند که با مراجعه به اداره کار، مشکلات قرارداد را مشخص و رسما به آن اعتراض کرده‌اند که تاکنون به نتیجه نرسیده‌اند.

مدیر مخابرات نیشابور تصریح کرد: این اعتراضات از هفته پیش آغاز شده بود که به مسئولین استانی و شهرستانی اطلاع دادیم و متأسفانه امروز این کارگرها دست از کار کشیدند.

کارگران پیمانکاری مخابرات نیشابور از مسئولان استانی و کشوری درخواست دارند به موضوع ورود کرده و در جهت رفع مشکلات کارگران پیمانکاری اقدام کنند؛ کارگرانی که به گفته خودشان، به اندازه رسمی‌ها کار می‌کنند اما نصف آنها حقوق نمی‌گیرند!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز